|   | Poniedziałek |   | Wtorek |   | Środa |   | Czwartek |   | Piątek |
1 | A. 8.00-9.30 |   | A. 8.00-9.30 |   | A. 8.00-9.30 |   | A. 8.00-9.30 |   | A. 8.00-9.30 |   |
2 | A. 9.45-11.15 |   | A. 9.45-11.15 |   | A. 9.45-11.15 |   | A. 9.45-11.15 |   | A. 9.45-11.15 |   |
3 | A. 11.30-13.00 |   | A. 11.30-13.00 |   | A. 11.30-13.00 |   | A. 11.30-13.00 |   | A. 11.30-13.00 |   |
4 | A. 13.15-14.45 |   | A. 13.15-14.45 |   | A. 13.15-14.45 |   | A. 13.15-14.45 |   | A. 13.15-14.45 |   |
5 | A. 15.00-16.30 | ST JM PSPEC 1-1 (27) (30) Praktyka śródroczna do grupy przedmiotów z zakresu przygotowania psychologiczno-pedagogicznego, grupa 2 B0.09 (24) lab. obs. diagn. (lustro wen.) |
A. 15.00-16.30 | ST JM PSPEC-EiROzNI 4-1 (21) (15) DIAGNOZA POTRZEB I PRACA Z UCZNIEM WYBITNIE ZDOLNYM (w) C2.06 (38), r |
A. 15.00-16.30 |   | A. 15.00-16.30 | ST JM PSPEC-EiROzNI 5-1 (27) (30) Warsztaty aktywności ruchowej C0.03 (30) p. logoped. (lustro), r |
..... | ..... |
6 | A. 16.45-18.15 | ST JM PSPEC 2-1 (28) (15) Nowe ruchy społeczne i aktywizm osób z niepełnosprawnością C0.06 (30), r |
A. 16.45-18.15 | ST JM PSPEC-EiROzNI 4-1 (21) (30) Diagnoza potrzeb i praca z uczniem wybitnie zdolnym B0.09 (24) lab. obs. diagn. (lustro wen.) |
A. 16.45-18.15 |   | A. 16.45-18.15 | ST JM PSPEC-EiROzNI 5-1 (27) (30) Warsztaty umiejętności interpersonalnych C0.03 (30) p. logoped. (lustro), r |
..... | ..... |
7 | A. 18.30-20.00 | ST JM PSPEC 1-1 (27) (30) Praktyka śródroczna do grupy przedmiotów z zakresu przygotowania psychologiczno-pedagogicznego, grupa 1 B0.09 (24) lab. obs. diagn. (lustro wen.) |
A. 18.30-20.00 | ST JM PSPEC-EiROzNI 4-1 (21) (30) Diagnoza potrzeb i praca z uczniem wybitnie zdolnym B0.09 (24) lab. obs. diagn. (lustro wen.) |
A. 18.30-20.00 |   | A. 18.30-20.00 |   | ..... | ..... |