| Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
1. A. 8.00-9.30 |
  | (30) METODYKA PRACY W PRZEDSZKOLU Z PRAKTYKĄ (w) dr Małgorzata Sławińska C-1.02 (103) z WPiA, r |
  | (30) TEORETYCZNE PODSTAWY KSZTAŁCENIA (w) dr hab. Marzenna Nowicka, prof. UWM C1.01 (114+2np) Aula, r |
(15) Praktyka ogólnopedagogiczna w przedszkolu, grupa 1 dr Iwona Cymerman Placówka 1 (15) Praktyka ogólnopedagogiczna w przedszkolu, grupa 2 mgr Przemysław Fabisiak Placówka 2 (15) Praktyka ogólnopedagogiczna w przedszkolu, grupa 3 mgr Joanna Sternicka Placówka 3 (15) Praktyka ogólnopedagogiczna w przedszkolu, grupa 4 mgr Joanna Sternicka* Placówka 4 |
2. A. 9.45-11.15 |
  | (30) METODYKA PRACY W PRZEDSZKOLU Z PRAKTYKĄ (w) dr Małgorzata Sławińska C-1.02 (103) z WPiA, r |
(30) Gra na instrumentach szkolnych dr Damian Labiak C0.07 (36) s. muz. (pianino), r |
  | (15) Praktyka ogólnopedagogiczna w przedszkolu, grupa 1 dr Iwona Cymerman Placówka 1 (15) Praktyka ogólnopedagogiczna w przedszkolu, grupa 2 mgr Przemysław Fabisiak Placówka 2 (15) Praktyka ogólnopedagogiczna w przedszkolu, grupa 3 mgr Joanna Sternicka Placówka 3 (15) Praktyka ogólnopedagogiczna w przedszkolu, grupa 4 mgr Joanna Sternicka* Placówka 4 |
3. A. 11.30-13.00 |
  | (30) Metodyka pracy w przedszkolu z praktyką dr Małgorzata Sławińska C0.02 (36), r |
(30) SOCJOLOGIA EDUKACJI (w) dr Olga Modzelewska B0.07 (49p/32s) s. pracy kreat., r |
  | (15) Praktyka ogólnopedagogiczna w przedszkolu, grupa 1 dr Iwona Cymerman Placówka 1 (15) Praktyka ogólnopedagogiczna w przedszkolu, grupa 2 mgr Przemysław Fabisiak Placówka 2 (15) Praktyka ogólnopedagogiczna w przedszkolu, grupa 3 mgr Joanna Sternicka Placówka 3 (15) Praktyka ogólnopedagogiczna w przedszkolu, grupa 4 mgr Joanna Sternicka* Placówka 4 |
4. A. 13.15-14.45 |
  |   | (30) LITERATURA DLA DZIECI (w) dr Aneta Świder-Pióro C-1.02 (103) z WPiA, r |
  |   |
5. A. 15.00-16.30 |
  |   |   | (15) Teoretyczne podstawy kształcenia mgr inż. Henryk Prus C2.03 (28) komp., r |
  |
6. A. 16.45-18.15 |
  |   |   |   |   |
7. A. 18.30-20.00 |
  |   |   |   |   |