|   | Poniedziałek |   | Wtorek |   | Środa |   | Czwartek |   | Piątek |
1 | B. 8.00-9.30 | (15) PODSTAWY PRAWNE RESOCJALIZACJI (w) dr Jerzy Czołgoszewski C0.08 (32), r |
B. 8.00-9.30 | (30) Język obcy Lektor 2 SJO-2 |
B. 8.00-9.30 | (30) Dydaktyka specjalna mgr Agnieszka Nowakowska C2.04 (38), r |
B. 8.00-9.30 | (30) Diagnoza i praca z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się dr hab. Beata Antoszewska, prof. UWM C0.06 (30), r |
B. 8.00-9.30 |   |
2 | B. 9.45-11.15 | (15) Podstawy prawne resocjalizacji dr Jerzy Czołgoszewski C0.08 (32), r |
B. 9.45-11.15 | (30) Język obcy Lektor 2 SJO-2 |
B. 9.45-11.15 |   | B. 9.45-11.15 | (30) Język migowy dr hab. Urszula Bartnikowska, prof. UWM B0.07 (49p/32s) s. pracy kreat., r |
B. 9.45-11.15 |   |
3 | B. 11.30-13.00 | (30) Podstawy logopedii prof. dr hab. Marzenna Zaorska C0.03 (30) p. logoped. (lustro), r |
B. 11.30-13.00 | (30) Język obcy Lektor 2 SJO-2 |
B. 11.30-13.00 | (15) WSPARCIE W PRACY I DORADZTWO ZAWODOWE DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ (w) dr hab. Iwona Myśliwczyk, prof. UWM C2.05 (38), r |
B. 11.30-13.00 |   | B. 11.30-13.00 |   |
4 | B. 13.15-14.45 | (15) NOWE RUCHY SPOŁECZNE I AKTYWIZM OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ (w) dr hab. Katarzyna Ćwirynkało, prof. UWM C2.07 (42), r |
B. 13.15-14.45 |   | B. 13.15-14.45 | (30) KONCEPCJE I ORGANIZACJA EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ (w) dr hab. Katarzyna Ćwirynkało, prof. UWM C2.06 (38), r |
B. 13.15-14.45 |   | B. 13.15-14.45 |   |
5 | B. 15.00-16.30 | (30) Koncepcje i organizacja edukacji włączającej dr hab. Katarzyna Ćwirynkało, prof. UWM C2.07 (42), r |
B. 15.00-16.30 |   | B. 15.00-16.30 |   | B. 15.00-16.30 |   | ..... | ..... |
6 | B. 16.45-18.15 |   | B. 16.45-18.15 | (30) Diagnoza szkoły jako środowiska wychowawczego dr Joanna Żeromska-Charlińska C2.04 (38), r |
B. 16.45-18.15 |   | B. 16.45-18.15 |   | ..... | ..... |
7 | B. 18.30-20.00 |   | B. 18.30-20.00 | (15) Wsparcie w pracy i doradztwo zawodowe dla osób z niepełnosprawnością dr Anna Książak-Gregorczyk C2.04 (38), r |
B. 18.30-20.00 |   | B. 18.30-20.00 |   | ..... | ..... |