ST JM PSYCH PWiS 5-2 (24)
  Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
1.
B. 8.00-9.30
    9 X, 23 X, 6 XI, 15 I, 29 I (30) Terapia zaburzeń opozycyjno buntowniczych dzieci i młodzieży
mgr Dietmar Bottcher
B0.09 (24) lab. obs. diagn. (lustro wen.)
(15) DIAGNOZA GOTOWOŚCI SZKOLNEJ (w)
dr Małgorzata Sławińska
C0.05 (26), r
 
2.
B. 9.45-11.15
  (30) Seminarium magisterskie i praca dyplomowa, grupa 3
dr Łukasz Wojciechowski
A2.05 (18), r
9 X, 23 X, 6 XI, 15 I, 29 I (30) Terapia zaburzeń opozycyjno buntowniczych dzieci i młodzieży
mgr Dietmar Bottcher
B0.09 (24) lab. obs. diagn. (lustro wen.)
(15) Diagnoza i terapia zaburzeń ze spektrum autyzmu
mgr Joanna Szczepańska
A2.02 (30), r
 
3.
B. 11.30-13.00
  (30) Seminarium magisterskie i praca dyplomowa, grupa 1
dr hab. Beata Krzywosz-Rynkiewicz, prof. UWM
A2.01 (20), r
(30) Seminarium magisterskie i praca dyplomowa, grupa 3
dr Łukasz Wojciechowski
A2.05 (18), r
9 X, 23 X, 6 XI, 15 I, 29 I (30) Terapia zaburzeń opozycyjno buntowniczych dzieci i młodzieży
mgr Dietmar Bottcher
B0.09 (24) lab. obs. diagn. (lustro wen.)
(15) Diagnoza gotowości szkolnej
dr Małgorzata Sławińska
C2.06 (38), r
 
4.
B. 13.15-14.45
      (30) Rozwiązywanie konfliktów i mediacje
dr Joanna Obrębska
C2.04 (38), r
 
5.
B. 15.00-16.30
od 16.00 (40) Metodyka pracy nauczyciela psychologa w szkołach
mgr Maciej Madeksza
C0.05 (26), r
(30) Seminarium magisterskie i praca dyplomowa, grupa 2
dr hab. Ludwika Wojciechowska, prof. UWM
A2.05 (18), r
  7.11.5.12.23,30.01.25(30) Psychologia w sporcie
mgr Dariusz Nowicki
C2.05 (38), r
 
6.
B. 16.45-18.15
(40) Metodyka pracy nauczyciela psychologa w szkołach
mgr Maciej Madeksza
C0.05 (26), r
(30) Seminarium magisterskie i praca dyplomowa, grupa 2
dr hab. Ludwika Wojciechowska, prof. UWM
A2.05 (18), r
  7.11.5.12.23,30.01.25(30) Psychologia w sporcie
mgr Dariusz Nowicki
C2.05 (38), r
 
7.
B. 18.30-20.00
(40) Metodyka pracy nauczyciela psychologa w szkołach
mgr Maciej Madeksza
C0.05 (26), r
    7.11.5.12.23,30.01.25(30) Psychologia w sporcie
mgr Dariusz Nowicki
C2.05 (38), r