Polski English (UK)

Monday, 28 October 2019 10:53

SZKOLENIE "Poszukiwanie kanałów dystrybucji oraz efektywna współpraca z partnerami handlowymi na rynkach zagranicznych"

Friday, 13 September 2019 10:07

SZKOLENIE "Wprowadzanie do obrotu wyrobów zgodnie z wymaganiami dyrektyw przewidujących oznaczenie CE"

Wednesday, 31 July 2019 10:37

Enterprise Europe Network INFO DAY w Olsztyńskim Parku Naukowo-Technoligcznym

Thursday, 16 November 2017 15:01

INFO DAY - IPR w Urzędzie Miasta Olsztyna

Monday, 09 October 2017 08:57

Ośrodek Enterprise Europe Network przy Centrum Innowacji i Transferu Technologii oraz Regionalny Punkt Kontaktowy Programów Badawczych UE zapraszają na szkolenie:

„Jak efektywnie zaplanować i skutecznie pozyskać finansowanie UE  na realizację projektu B+R”

Szkolenie odbędzie się: 17-18 października 2017 r. (wtorek-środa)
w godz. 10.00 – 15:00 (wtorek)
w godz. 09.00 – 13.00 (środa)
w Baccalarium (ul. Prawocheńskiego 4A).

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które już są zaangażowane albo planują takie zaangażowanie w przyszłości, w proces przygotowania lub/i realizacji projektu B+R, w ramach konsorcjum naukowoprzemysłowego, przemysłowego lub w formie indywidualnego przedsięwzięcia przedsiębiorcy. Szkolenie jest dedykowane zarówno dla przedsiębiorców jak i pracowników naukowych, którzy planują przygotowanie wniosku projektowego na realizację badań, w programach NCBiR lub SME Instrument Horyzont 2020.

Szkolenie poprowadzi dr Jolanta Koszelew - ekspert NCBiR w POIR (2015-2016) i w programie Horyzont 2020, broker innowacji w programie MNiSW, CEO w UpLogic sp. z o.o (od 2015) w spółce spin-off Politechniki Białostockiej oraz dr inż. kpt. ż.w. Piotr Wołejsza - prezes zarządu Sup4Nav sp. z o.o. oraz Navdec sp. z o.o., który opowie o swoich doświadczeniach i udzieli praktycznych porad przy staraniu się o dofinansowanie w ramach SME Instrument.

Piotr Wołejsza - marynarz, nauczyciel i przedsiębiorca skuteczny w pozyskiwaniu finansowania, zaprezentuje drogę jaką przeszła spółka Sup4Nav aplikując do grantów największego instrumentu wsparcia dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw w ramach Horyzontu 2020.

Jolanta Koszelew - kierownik, realizator i współautor wniosków w dwóch multidyscyplinarnych projektach B+R finansowanych przez NCBiR. Adiunkt na Wydziale Informatyki Politechniki Białostockiej, specjalista w zakresie projektowania algorytmów optymalizacyjnych wykorzystujących metody sztucznej inteligencji. Prezes fundacji Technotalenty, która wspiera rozwój zawodowy uzdolnionych studentów i absolwentów przy współpracy i wsparciu firm z Polski północno-wschodniej.

Program szkolenia:

Dzień I:

Co musisz wiedzieć, ustalić i mieć aby zacząć pisać wniosek

1. Najpierw produkt potem projekt – nigdy odwrotnie

  • Zdefiniuj produkt  i jego model biznesowy
  • Zbadaj konkurencję i ustal swoje przewagi
  • Sprawdź czy Twój produkt jest innowacyjny i wymaga badań
  • Zdefiniuj rynek, ustal cennik i policz czy Ci się to opłaca
  • Własności intelektualna – konieczna analiza na starcie i założenia na koniec projektu

2. W pojedynkę czy w konsorcjum?

  • Zalety i wady projektów w konsorcjum
  • Zalety i wady projektów z elementami podwykonawstwa
  • Czy opłaca się być liderem konsorcjum?
  • Na co się warto umówić się z partnerami w ramach umowy konsorcjum

3. Finansowanie krajowe czy europejskie i w jakim konkretnie programie?

  • Kiedy warto wykorzystać finansowanie w programach NCBiR
  • SME Instrument – trudno o sukces ale próby bardzo się opłacają
  • Istotne informacje związane z umową o dofinansowanie i uruchomieniem projektu

4. Sesja pytań i konsultacji

Dzień II:

SME Instrument w oczach przedsiębiorcy

1. SME Instrument – co to jest i co mi to dało?

  • Tematyka konkursów, czyli gdzie mam wystartować?
  • Ewaluacja wniosku, czyli czego się po mnie spodziewają?
  • Faza I czy faza II?
  • Rejestracja w Participant Portal, weryfikacja SME

2. Przygotujmy wniosek – warsztat, część I czyli obowiązkowa część aplikacji,

3. Przygotujmy wniosek – warsztat, część II, czyli jak się dobrze „sprzedać”?

4. Realizacja i rozliczenie grantu

  • Podpisanie umowy
  • Raporty końcowe
  • Co dalej?

5. Sesja pytań i konsultacji

Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Ilość miejsc ograniczona do 20 osób. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Zapraszamy do rejestracji poprzez uzupełnienie formularza zgłoszeniowego. Zgłoszenia przyjmujemy do 16.10.2017 r. lub do wyczerpania miejsc.

SME week

Szkolenie realizowane jest w ramach Europejskiego Tygodnia MŚP. Więcej informacji o tej inicjatywie znajduje się na stronie www.

Wednesday, 04 October 2017 08:21

INFO DAY - IPR w Olsztyńskim Parku Naukowo-Technologicznym

Thursday, 06 July 2017 11:22

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, we współpracy z Ministerstwem Rozwoju oraz Krajową Izbą Gospodarczą zapraszają do udziału w Polsko-Kazachstańskim Forum Gospodarczym, stanowiącym element udziału Polskiw Międzynarodowej Wystawie Astana EXPO 2017. Forum Gospodarcze zorganizowane zostanie w dniu 6 września 2017 r. w Astanie (Kazachstan).

Do udziału w Forum zapraszamy wszystkich zainteresowanych przedsiębiorców, w szczególności reprezentujących m.in. następujące branże:

  • odnawialne źródła energii (w tym energetyka wiatrowa, technologie związane z przetwarzaniem biomasy i wytwarzaniem energii z odpadów pochodzenia zwierzęcego i roślinnego),
  • czyste technologie węglowe, klastry energetyczne, budownictwo i rewitalizacja terenów poprzemysłowych, digitalizacja rynku energii.

Program wydarzenia dostępny jest TUTAJ

Rejestracji na wydarzenie można dokonywać za pośrednictwem formularza rejestracyjnego dostępnego TUTAJ.

Wednesday, 14 June 2017 12:01

Z wielką przyjemnością informujemy, że w Olsztynie w dniach 07-09.07.2017 r. po raz trzeci odbędzie się Startup Weekend (SW) Olsztyn wspierany przez Google. Wydarzenie organizowane jest przez grupę lokalnych entuzjastów nowoczesnych technologii we współpracy z Centrum Innowacji i Transferu Technologii UWM
w Olsztynie, Olsztyńskim Stowarzyszeniem Informatyków Olcamp i firmą Kreatika Studio.

SW Olsztyn to jedyne takie wydarzenie na Warmii i Mazurach ale podobne organizowane są na całym świecie – od Stanów Zjednoczonych, przez Polskę, po Indie. Wydarzenie polega na zebraniu zespołu i w ciągu 54 godzin stworzeniu startup’u – narzędzia, serwisu lub usługi. Najważniejsze jest jednak wspólne działanie ludzi
z różnych dziedzin, którzy razem będą pracować nad pomysłem. W SW biorą udział programiści, marketingowcy, graficy, ale także po prostu… ludzie z wizją. Na to wydarzenie może zgłosić się bowiem każdy kto ma pomysł i chciałby brać udział w tworzeniu czegoś nowego.

Podczas SW można przedstawić swój pomysł i jeśli ten spodoba się uczestnikom, zebrać grupę, która razem będzie go realizować. Zespołom pomagają mentorzy, którzy do Olsztyna przyjadą z Polski i zagranicy. Są wśród nich inwestorzy i przedsiębiorcy, którzy zaczynali podobnie i osiągnęli sukces. W ciągu 54 godzin zespoły poznają się, projektują wygląd swojego startup’u i w kulminacyjnym momencie prezentują go przed sędziami, których zadaniem jest ocena ich pracy.

SW pozwala wielu pomysłom zaistnieć a nawet przeistoczyć się w prężnie rozwijające się biznesy. To doskonała okazja, żeby nawiązać kontakt z przyszłymi współpracownikami, inwestorami czy wspierającymi ich ekspertami z różnych branż.

Ważną informacją jest również to, iż całe wydarzenie prowadzone jest w języku angielskim.

Szczegółowy program wydarzenia oraz bilety na Startup Weekend Olsztyn #3 znajdziecie na stronie: www.swolsztyn.pl

//Wydarzenie współorganizowane przez CIiTT w ramach projektu Enterprise Europe Network East Poland.//

Monday, 05 June 2017 11:57

Zapraszamy przedsiębiorców z MŚP ( szczególnie prowadzących działalność gospodarczą na terenie gminy Stawiguda ) oraz przedstawicieli jednostek samorządowych i komunalnych na bezpłatne seminarium INFO DAY – IPR, które odbędzie się 27 czerwca 2017 r. w Centrum Innowacji i Transferu Technologii UWM w Olsztynie / Kortowo/ w godz. 10.00 – 13.00.

Organizatorem seminarium jest Ośrodek Enterprise Europe Network działający przy Centrum Innowacji i Transferu Technologii UWM w Olsztynie a partnerem Urząd Gminy Stawiguda.

W trakcie seminarium eksperci zaprezentują : zasady ochrony własności intelektualnej w MŚP , ofertę EEN  w tym zakresie oraz informacje nt. międzynarodowej ochrony znaków towarowych. Po części oficjalnej odbędą się konsultacje indywidualne. 

Warunkiem uczestnictwa w seminarium jest przesłanie wypełnionego i własnoręcznie podpisanego formularza zgłoszeniowego na adres :

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Termin zgłoszeń upływa 26.06.2017r.

Projekt Enterprise Europe Network finansowany jest przez Komisję Europejską i budżet państwa.

 

Program

Formularz zgłoszeniowy

informację nt. międzynarodowej ochrony znaków towarowych

Monday, 13 March 2017 07:13

I Dzień Enterprise Europe Network w Parku Naukowo-Technologicznym w Ełku

Monday, 23 January 2017 09:28

Ośrodek Enterprise Europe Network przy Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie w imieniu katalońskiego Ośrodka EEN serdecznie zaprasza do udziału w spotkaniach kooperacyjnych „Mobile World Congress 2017″, które odbędą się od podczas Targów MWC poświęconych branży mobilnej i ICT.


Spotkania kooperacyjne skierowane są do wszystkich firm, instytucji, organizacji, uniwersytetów funkcjonujących w obszarach technologii informacyjnych i komunikacyjnych (ICT) zainteresowanych znalezieniem partnera i zbudowaniem sieci współpracy, realizacją nowych projektów oraz zdobyciem niezbędnej wiedzy z zakresu najnowszych trendów, innowacji technologicznych i produktowych.
Korzyści z udziału w spotkaniach:

  • aby odkryć nowe możliwości współpracy biznesowej i technologicznej
  • aby promować swoją firmę i produkty poprzez opublikowany profil
  • aby uzyskać wsparcie po nawiązaniu kontaktu w celu podpisania umowy o współpracy
  • aby mieć szansę spotkania z najlepszymi w branży

 

Dla naszych klientów opracowaliśmy specjalną ofertę. Uczestnictwo w spotkaniach brokerskich kosztuje 310 euro. Jednakże każdy przedsiębiorca który zaplanuje i odbędzie co najmniej 3 spotkania z zagranicznymi firmami podczas tego wydarzenia otrzyma darmwą wejściówkę na MWC (koszt najtańszej wejściówki to 799 euro).

Uczestnicy pokrywają koszty transportu i zakwaterowania we własnym zakresie.
Zgłoszenia przyjmowane są do dnia 10 lutego 2017 r. poprzez platformę internetową: https://www.b2match.eu/mwc2017
Szczegółowe informacje: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , 89 523 43 00

mwc

Wednesday, 03 August 2016 10:33

Zapraszamy do uczestnictwa w konferencji "Ekotransport w Polsce Wschodniej", która odbędzie się w dniach 8-9 września br. w Olsztyńskim Parku Naukowo-Technologicznym.

Współoprganizatorem wydarzenia jest ośrodek Enterprise Europe Network przy Centrum Innowacji i Transferu Technologii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

Program

Rejestracja

 

Friday, 22 July 2016 11:44

Internacjonalizacja MŚP – eksport usług i towarów na rynki wschodnie.

Monday, 18 July 2016 09:52

I Dzień Enterprise Europe Network w Parku Naukowo-Technologicznym w Ełku

Wednesday, 29 June 2016 10:14
Wednesday, 29 June 2016 09:33
Tuesday, 14 June 2016 10:37

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z nowym biuletynem Enterprise Europe Network

Pobierz biuletyn

Thursday, 09 June 2016 09:45

Ośrodki Enterprise Europe Network działające przy Centrum Innowacji i Transferu Technologii UWM w Olsztynie oraz Warmińsko-Mazurskiej Agencji Rozwoju Regionalnego we współpracy z Regionalnym Punktem Kontaktowym Programów Badawczych UE zapraszają na dzień informacyjny: Możliwości finansowego wsparcia MŚP w programie Horyzont 2020, który odbędzie się 16 czerwca br. (czwartek) , w godz. 10.00 – 12:00 w Centrum Edukacji Technologicznej „Stara Kotłownia”, ul. Prawocheńskiego 9, 10-720 Olsztyn – Kortowo.

Spotkanie skierowane jest do podmiotów z sektora MŚP, które wykazują wysoki potencjał do wzrostu, jak również mają innowacyjną technologię, produkt lub usługę i zamierzają wdrożyć je na rynek europejski i globalny. Zaproponowane innowacyjne rozwiązanie powinno adresować konkretny problem lub lukę na rynku. Aplikować mogą zarówno pojedyncze MŚP, ale także możliwe są konsorcja narodowe lub międzynarodowe, które składają się z MŚP. Podczas spotkania zaprezentowane zostaną również możliwości wsparcia firm w działalności eksportowej.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Decyduje kolejność zgłoszeń. W załączeniu przesyłam program spotkania. Rejestracja http://www.uwm.edu.pl/rpk/szkolenia/rejestracja?training=296

Osoby, które wezmą udział w ww. dniu informacyjnym będą miały pierwszeństwo podczas rejestracji na warsztaty poświęcone przygotowaniu wniosku do konkursu Instrument MŚP, które odbędą się we wrześniu 2016r.

Serdecznie zapraszamy!

Program spotkania

Thursday, 09 June 2016 09:32

Ośrodek Enterprise Europe Network działający przy Centrum Innowacji i Transferu Technologii UWM w Olsztynie ma przyjemność zaprosić Państwa do wzięcia udziału w międzynarodowych spotkaniach biznesowych (B2B) dla branży spożywczej, które odbędą się 27 września 2016 r. w Poznaniu podczas Międzynarodowych Targów Wyrobów Spożywczych POLAGRA FOOD.

Spotkania biznesowe organizowane są przez sieć Enterprise Europe Network, a współorganizatorem wydarzenia jest Centrum Innowacji i Transferu Technologii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Spotkania b2b to szybka forma poszukiwania partnera do współpracy. Uczestnicy sami mogą wybrać partnerów do spotkań zgodnie z typem poszukiwanej współpracy.

Udział w spotkaniach jest bezpłatny, dodatkowo uczestnicy otrzymują 1-dniowy bilet wstępu na targi, wpis do katalogu spotkań.

Szczegółowe informacje znajdują się w załączonej ulotce.

W przypadku zainteresowania uprzejmie proszę o rejestrację firmy na stronie internetowej https://www.b2match.eu/b2b-food2016 oraz o wybranie Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego jako jednostki wspierającej podczas spotkań (support office).

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości uprzejmie proszę o kontakt e-mail. This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , tel. 089 523 35 00.

Tuesday, 19 January 2016 06:32

Dzień ten skierowany jest do inwestorów w technologoie IPM/Bio-pestycydów, naukowców, dostawców obecnych i nowych technologii, producentów, organizacji regulacyjnych i rządowych, organizacji/grup środowiskowych i oczywiście społeczności rolniczych i plantatorów, od których wymaga się korzystania z zasad i metod IPM.

Więcej informacji: https://www.b2match.eu/biopesticide2016

Tuesday, 13 October 2015 06:33
Wednesday, 20 May 2015 07:40

Ośrodek sieci Enterprise Europe Network przy Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości współorganizuje międzynarodową giełdę kooperacyjną TechMatch, która odbędzie się w dniach 16-18 czerwca br. w Londynie, przy okazji trwania konferencji i targów wystawienniczych Interop.

Giełda kooperacyjna przeznaczona jest dla przedstawicieli sektora MŚP, start-upów, inwestorów, przedstawicieli uniwersytetów oraz ośrodków naukowo-badawczych działających w branżach technologicznych. Udział w giełdzie, jak również w konferencji i targach jest nieodpłatny.

Więcej informacji znajduje się pod poniższym linkiem:

http://www.een.org.pl/index.php/Europa/articles/miedzynarodowa-gielda-kooperacyjna-techmatch-16-18-czerwca-2015-r-londyn.html

Tuesday, 19 May 2015 07:39

Zapraszamy do udziału w największym przedsięwzięciu kooperacyjnym dla branży spożywczej w Europie Środkowo-Wschodniej.

Ośrodki Enterprise Europe Network organizują 22 września 2015 międzynarodowe spotkania b2b, które odbędą się przy okazji Międzynarodowych Targów Wyrobów Spożywczych POLAGRA FOOD w Poznaniu.

Spotkania b2b adresowane są do następujących branż:

- żywność i napoje

- HoReCa (hotele, restaruracje, catering)

- technologie przetwórstwa

- opakowania

- transport

Udział w spotkaniach jest bezpłatny, a dodatkowo uczestnicy otrzymują m.in. 1-dniowy bilet wstępu na targi POLAGRA TECH, PAKFOOD i POLAGRA GASTRO oraz wpis do katalogu spotkań. Szczegółowe informacje znajdują się w ulotce oraz na stronie internetowej https://www.b2match.eu/b2b-food2015

Oficjalnym językiem spotkań jest będzie język angielski.

JAK TO DZIAŁA?

- Uczestnicy rejestrują profil firmy w formularzu rejestracyjnym (https://www.b2match.eu/b2b-food2015/registration) - opis profilu działalności przedsiębiorstwa oraz rodzaj poszukiwanej formy współpracy,

- Dane zarejestrowanych przedsiębiorstw umieszczane są w katalogu on-line (https://www.b2match.eu/b2b-food2015/participants). Katalog będzie dostępny również w wersji papierowej w dniu spotkań.

- Z katalogu on-line zarejestrowani uczestnicy dokonują wyboru firm, z którymi chcieliby się spotkać podczas wydarzenia.

- Zarejestrowani uczestnicy otrzymują harmonogram spotkań.

- 22 września 2015 r. przy ponumerowanych stolikach odbędą się umówione spotkania.

WAŻNE TERMINY:

07/09/2015 - REJESTRACJA I ZAMIESZCZANIE PROFILI WSPÓŁPRACY

07-14/09/2015 - WYBÓR PARTNERÓW DO SPOTKAŃ

22/09/2015 - SPOTKANIA

KONTAKT:

Anna Kamińska-Bisior, tel. 089 523-35-00, e-mail:  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

PLIKI DO POBRANIA:

Ulotka informacyjna

Wednesday, 04 March 2015 11:49

Ośrodki Enterprise Europe Network działające przy Warmińsko-Mazurskiej Agnecji Rozwoju Regionalnego oraz Centrum Innowacji i Transferu Technologii UWM w Olsztynie we współpracy Regionalnym Punktem Kontaktowym Programów Badawczych Unii Europejskiej zapraszają Państwa na bezpłatne spotkanie informacyjne pt. „Możliwości finansowego wsparcia MŚP w programie Horyzont 2020”.

 

Spotkanie odbędzie się dnia 11 marca 2015 roku w godzinach 11:00 – 14:15, w Państwowe Wyższej Szkole Zawodowej w Elblągu, ul. Grunwaldzka 137, sala 107/108 C.

 

Organizatorami spotkania są: ośrodki Enterprise Europe Network działające przy WMARR S.A. w Olsztynie, Centrum Innowacji i Transferu Technologii UWM w Olsztynie, Regionalny Punkt Kontaktowy Programów Badawczych UE, a także Urząd Miejski w Elblągu oraz Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu.

 

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

Spotkanie dedykowane jest przedsiębiorcom oraz osobom planującym rozpocząć działalność gospodarczą na terenie Warmii i Mazur zainteresowanym aplikowaniem w ramach programów Unii Europejskiej.

 

ZGŁOSZENIA:

Na Państwa zgłoszenia czekamy do dnia 9 marca 2015 r.

Wypełnione formularze prosimy kierować do konsultantów Enterprise Europe Network – drogą mailową lub faxem (89 521 12 60).

Patrycja Kaczmarczyk, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , tel: 89 535 67 83

Magdalena Pętlak, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , tel: 89 535 67 82

Uczestnictwo w spotkaniu jest bezpłatne!

 

Pliki do pobrania:

1. Formularz zgłoszeniowy

2. Program spotkania

3. Zaproszenie

Projekt Enterprise Europe Network, którego celem jest promowanie konkurencyjności europejskich przedsiębiorstw jest finansowany  przez Komisję Europejską oraz budżet państwa.

Wednesday, 04 March 2015 10:50

Z wielką przyjemnością informujemy, że w Olsztynie w dniach 27-29.03.2015 po raz pierwszy odbędzie się Startup Weekend (SW) Olsztyn wspierany przez Google. Wydarzenie wspierane jest przez Centrum Innowacji i Transferu Technologii UWM w Olsztynie oraz Olsztyńskie Stowarzyszenie Informatyków Olcamp.

SW Olsztyn to pierwsze takie wydarzenie na Warmii i Mazurach ale podobne organizowane są już na całym świecie – od Stanów Zjednoczonych, przez Polskę, po Indie. Wydarzenie polega na zebraniu zespołu i w ciągu 54 godzin stworzeniu startup’u – narzędzia, serwisu lub usługi. Najważniejsze jest jednak wspólne działanie ludzi z różnych dziedzin, którzy razem będą pracować nad pomysłem. W SW biorą udział programiści, marketingowcy, graficy, ale także po prostu… ludzie z wizją. Na to wydarzenie może zgłosić się bowiem każdy kto ma pomysł i chciałby brać udział w tworzeniu czegoś nowego.

Podczas SW można przedstawić swój pomysł i jeśli ten spodoba się uczestnikom, zebrać grupę, która razem będzie go realizować. Zespołom pomagają mentorzy, którzy do Olsztyna przyjadą z Polski i zagranicy. Są wśród nich inwestorzy i przedsiębiorcy, którzy zaczynali podobnie i osiągnęli sukces. W ciągu 54 godzin zespoły poznają się, projektują wygląd swojego startup’u i w kulminacyjnym momencie prezentują go przed sędziami, których zadaniem jest ocena ich pracy.

SW pozwala wielu pomysłom zaistnieć a nawet przeistoczyć się w prężnie rozwijające się biznesy. To doskonała okazja, żeby nawiązać kontakt z przyszłymi współpracownikami, inwestorami czy wspierającymi ich ekspertami z różnych branż.

Ważną informacją jest również to, iż całe wydarzenie prowadzone jest w języku angielskim.

Więcej informacji na stronie: http://olsztyn.up.co/events/5502

Sprzedaż biletów: https://www.eventbrite.com/e/startup-weekend-olsztyn-1-tickets-15137821632

Thursday, 19 February 2015 10:16

Serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniach biznesowych (B2B) Future Match dla branży technologii komunikacyjnych i informatycznych (ICT). Spotkania organizowane są przez organizowanych przez Enterprise Europe Network od 16 do 20 marca 2015 r. w Hanowerze (Niemcy) podczas targów CeBIT.

 

NA CZYM POLEGAJĄ SPOTKANIA B2B?

Jest to szybka i bezpośrednia forma poszukiwania partnera do współpracy. To możliwość wymiany informacji o innowacyjnych technologiach, nowych trendach, a także poszukiwania partnerów biznesowych i technologicznych. Uczestnicy sami mogą wybrać partnerów do bezpośrednich spotkań B2B zgodnie z typem poszukiwanej współpracy jeszcze przed samym wydarzeniem.

 

DLACZEGO WARTO UCZESTNICZYĆ W SPOTKANIACH?

-  aby odkryć nowe możliwości wspólpracy biznesowej i technologicznej

-  aby promować przedsiębiorstwo poprzez opublikowany profil współpracy

-  aby jak najlepiej wykorzystać czas poprzez wcześniejsze ustalenie planu bezpośrednich 20-minutowych spotkań partnerskich

-  aby uzyskać wsparcie po nawiązaniu kontaktu w celu podpisania umowy o współpracy

 

KOSZTY:

Koszt uczestnictwa w wydarzeniu wynosi 110,00 Euro + VAT (cena zawiera wejściówkę na targi)

Specjalna oferta dla potencjalnych partnerów beiznesowych spoza sektora ICT zaitneresowanych kupnem usług / producktów ICT – udział bezpałtny.

Koszty podróży, zakwaterowania, wyżywienia etc. uczestnicy pokrywają we własnym zakresie.

 

STRONA INTERNETOWA https://www.b2match.eu/futurematch2015

 

Daty

 

19/11/2014 -02/03/2015

Rejestracja i zgłoszenie profili współpracy

10/02 – 10/03/2015

Wybór bezpośrednich spotkań partnerskich (on-line)

16-20/03/2015

Spotkania

 

 

 

 

 

 

 

Thursday, 19 February 2015 09:09

Serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniach biznesowych (B2B) dla branży spożywczej. Spotkania organizowane są 26 marca 2015w Kolonii (Niemcy) podczas ANUGA FoodTec2015. Współorganizatorem wydarzenia jest ośrodek Enterprise Europe Network działający przy Centrum Innowacji i Transferu Technologii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

 

NA CZYM POLEGAJĄ SPOTKANIA B2B?

Jest to szybka i bezpośrednia forma poszukiwania partnera do współpracy. To możliwość wymiany informacji o innowacyjnych technologiach, nowych trendach, a także poszukiwania partnerów biznesowych i technologicznych. Uczestnicy sami mogą wybrać partnerów do bezpośrednich spotkań B2B zgodnie z typem poszukiwanej współpracy jeszcze przed samym wydarzeniem.

 

DLACZEGO WARTO UCZESTNICZYĆ W SPOTKANIACH?

- aby odkryć nowe możliwości wspólpracy biznesowej i technologicznej

- aby promować przedsiębiorstwo poprzez opublikowany profil współpracy

- aby jak najlepiej wykorzystać czas poprzez wcześniejsze ustalenie planu bezpośrednich 20-minutowych spotkań partnerskich

- aby uzyskać wsparcie po nawiązaniu kontaktu w celu podpisania umowy o współpracy

 

KOSZTY:

Udział w spotkaniach partneskich jest bezpłatny dzieki sieci Enterprise Europe Network. Koszty podróży, zakwaterowania, wyżywienia etc. uczestnicy pokrywają we własnym zakresie.

 

STRONA INTERNETOWA https://www.b2match.eu/tradeitfoodsustainability

 

Daty

 

01/12/2014 - 18/03/2015

Rejestracja i zgłoszenie profili współpracy

27/02-22/03/2015

Wybór bezpośrednich spotkań partnerskich (on-line)

26/03/2015

Spotkania

 

 

 

 

 

 

 

 

Tuesday, 21 October 2014 12:20

INNOWACYJNA TECHNOLOGIA EKSPANDOWANIA WERMIKULITU

SUKCES FIRMY VEMICULITE POLAND, UWM i ENTERPRISE EUROPE NETWORK

 

Po dwóch latach od rozpoczęcia współpracy ośrodka Enterprise Europe Network przy Centrum Innowacji i Transferu Technologii (CIiTT) z firmą VERMICULITE POLAND Firma Produkcyjna Diana Kuprianow udało się osiągnąć sukces i pomoc mikro przedsiębiorstwu we wdrożeniu innowacyjnej technologii!

VERMICULITE POLAND Firma Produkcyjna Diana Kuprianow to mikro przedsiębiorstwo zlokalizowane w Parku Naukowo-Technologicznym w Ełku działające w sektorze przetwórstwa przemysłowego, a konkretnie produkcji wyrobów z wermikulitu. Firma zgłosiła się do CIiTT w związku z poszukiwaniem dostawcy innowacyjnego rozwiązania dotyczącego ekspandowania wermikulitu.

Aby znaleźć odpowiednie rozwiązanie firma VERMICULITE POLAND otrzymała dodatkowe bezpłatne wsparcie w postaci audytu technologicznego (czyli wizyty niezależnego eksperta z przedsiębiorstwie w celu zidentyfikowanie potrzeb technologicznych i wskazania technologii kluczowych dla rozwoju przedsiębiorstwa), w wyniku którego możliwe było umieszczenie informacji o poszukiwaniu technologii w międzynarodowej bazie ofert i zapytań technologicznych Enterprise Europe Network. Na umieszczone w bazie zapytanie odpowiedziało kilka zagranicznych ośrodków m.in. z Hiszpanii i Niemiec. Po przeanalizowaniu przesłanych ofert firma VERMICULITE POLAND wybrała ofertę niemieckiej firmy ENA-Elektrotechnologien Und Anlagenbau GmgH z Atzendorf. Pierwszy kontakt pomiędzy firmami miał miejsce w styczniu 2014, a w sierpniu tego samego roku przedsiębiorstwa podpisały umowę o współpracy. Przedsiębiorstwo VERMICULITE POLAND otrzymało także wsparcie doradcze konsultanta CIiTT w trakcie procesu aplikowania o dofinansowanie wdrożenia z funduszy Unii Europejskiej – działania 1.1.7 Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

Dzięki pomocy doradczej ośrodka Enterprise Europe Network działającego przy CIiTT UWM w Olsztynie, uzyskaliśmy niezbędne informacje dot. możliwości pozyskania dofinansowania z funduszy Unii Europejskiej. Otrzymaliśmy także wsparcie merytoryczne i skorzystaliśmy z audytu technologicznego, a konsultant Enterprise Europe Network pomógł nam w znalezieniu technologii. Ponadto konsultant wspierał nas podczas nawiązywania kontaktów z potencjalnymi dostawcami, negocjacji oraz konstruowania umowy. Wsparcie udzielone przez Enterprise Europe Network umożliwiło nam zakup innowacyjnej technologii, a co za tym idzie realizację naszych celów i zdobycie pozycji lidera w branży wermikuliowej w Polsce, wyjście na nowe rynki i poprawę sytuacji finansowej przedsiębiorstwa.” – mówi pani Diana Kuprianow – właścicielka VERMICULITE POLAND.

 

Efekt? Dzięki pomocy Enterprise Europe Network firma VERMICULITE POLAND jest krajowym liderem ekspandowania wermikulitu. Wdrożenie innowacyjnej technologii pozwoliło przedsiębiorstwu poszerzyć swoją gamę produktów m.in. o dodatek paszowy, dodatek do ściółki, agrowermikulit (nawóz mineralny) oraz wermikulit jako materiał termoizolacyjny i ognioodporny wykorzystywany w  przemyśle i budownictwie.  Umożliwiło również pozyskanie nowych klientów w kraju i zagranicą, co w konsekwencji wpływa na poprawę sytuacji finansowej przedsiębiorstwa.

Friday, 05 September 2014 08:37

Serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniach biznesowych (B2B) dla branży agrofood. Spotkania organizowane są 01 października 2014 w Olsztynie. Głównym organizatorem wydarzenia jest ośrodek Enterprise Europe Network działający przy Centrum Innowacji i Transferu Technologii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

Zarejestruj się już teraz!

NA CZYM POLEGAJĄ SPOTKANIA B2B?

Jest to szybka i bezpośrednia forma poszukiwania partnera do współpracy. To możliwość wymiany informacji o innowacyjnych technologiach, nowych trendach, a także poszukiwania partnerów biznesowych i technologicznych. Uczestnicy sami mogą wybrać partnerów do bezpośrednich spotkań B2B zgodnie z typem poszukiwanej współpracy jeszcze przed samym wydarzeniem.

DLACZEGO WARTO UCZESTNICZYĆ W SPOTKANIACH?

- aby odkryć nowe możliwości współpracy biznesowej i technologicznej
- aby promować przedsiębiorstwo poprzez opublikowany profil współpracy
- aby jak najlepiej wykorzystać czas poprzez wcześniejsze ustalenie planu bezpośrednich 20-minutowych spotkań partnerskich
- aby uzyskać wsparcie po nawiązaniu kontaktu w celu podpisania umowy o współpracy

KOSZTY:

Udział w spotkaniach partnerskich jest bezpłatny dzięki sieci Enterprise Europe Network. Koszty podróży, zakwaterowania, wyżywienia etc. uczestnicy pokrywają we własnym zakresie.

TERMINY :

24/09/2014

Rejestracja i zgłoszenie profili współpracy

25-28/09/2014

Wybór bezpośrednich spotkań partnerskich (on-line)

01/10/2014

Spotkania (11:00-15:00)

 

 

 KONTAKT:

Centrum Innowacji i Transferu Technologii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, ul. Prawocheńskiego 9, 10-720 Olsztyn, tel. 089 523 39 00, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , osoby do kontaktu: Anna Kamińska-Bisior, Katarzyna Targońska, Agnieszka Lempa.

Monday, 11 August 2014 09:54

Szanowni Państwo!

Mam przyjemność zaprosić Państwa do uczestnictwa w wydarzeniach organizowanych 3 września 2014 r. podczas Międzynarodowych Targów Meblowych Ostróda 2014 przez Centrum Innowacji i Transferu Technologii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, Stowarzyszenie Wzornictwo Przemysłowe Warmii i Mazur oraz Uniwersytecki Ośrodek Transferu Technologii Uniwersytetu Warszewskiego:

  1. Międzynarodowych spotkaniach partnerskich (B2B) dla przedstawicieli branży meblarskiej – godz. 10:00 – 13:00 oraz 15:00 – 17:00
  2. Seminarium „Innowacyjność polskiej branży meblarskiej we współpracy międzynarodowej” – godz. 10:00 – 13:00

Szczegółowe informacje, w tym program seminarium oraz ulotka informacyjna dotycząca międzynarodowych spotkań brokerskich  znajdują się na stronie internetowej www.uwm.edu.pl./ciitt

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości uprzejmie proszę o kontakt z panią Katarzyną Targońską, Agnieszką Lempą lub Anna Kamińska-Bisior – email:  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , tel. 089 523 39 00.

Z wyrazami szacunku

    Jerzy Siwkiewicz

Dyrektor Centrum Innowacji i Transferu Technologii

Pobierz PROGRAM PL

Zaproszenie 

Monday, 11 August 2014 08:59

Serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniach biznesowych (B2B) dla branży meblarskiej. Spotkania organizowane są 03 września 2014 przez sieć Enterpise Europe Network podczas 41 Międzynarodowych Targów Meblowych MTM Ostróda 2014. Głównym organizatorem wydarzenia jest ośrodek Enteprise Europe Network działający przy Centrum Innowacji i Transferu Technologii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie we współpracy z Uniwersyteckim Ośrodkiem Transferu Technologii Uniwersytetu Warszawskiego.

NA CZYM POLEGAJĄ SPOTKANIA B2B?

Jest to szybka i bezpośrednia forma poszukiwania partnera do współpracy. To możliwość wymiany informacji o innowacyjnych technologiach, nowych trendach, a także poszukiwania partnerów biznesowych i technologicznych. Uczestnicy sami mogą wybrać partnerów do bezpośrednich spotkań B2B zgodnie z typem poszukiwanej współpracy jeszcze przed samym wydarzeniem. W ten sposób można efektywniej zaplanowanć swój czas podaczas targów.

DLACZEGO WARTO UCZESTNICZYĆ W SPOTKANIACH?

  aby odkryć nowe możliwości wspólpracy biznesowej i technologicznej

  aby promować przedsiębiorstwo poprzez opublikowany profil współpracy

  aby jak najlepiej wykorzystać czas na targach MTM Ostróda 2014 poprzez wcześniejsze ustalenie planu bezpośrednich 20-minutowych spotkań partnerskich

  aby uzyskać wsparcie po nawiązaniu kontaktu w celu podpisania umowy o współpracy

KOSZTY:

Udział w spotkaniach partneskich jest bezpłatny dzieki sieci Enterprise Europe Network. Koszty podróży, zakwaterowania, wyżywienia etc. uczestnicy pokrywają we własnym zakresie.

STRONA INTERNETOWA 

Daty

 

25/08/2014

Rejestracja i zgłoszenie profili współpracy

25-29/08/2014

Wybór bezpośrednich spotkań partnerskich (on-line)

03/09/2014

Spotkania

 

 

 

 

 

 Aby zarejestrować swój profil przejdź TUTAJ

 KONTAKT:

Centrum Innowacji i Transferu Technologii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, ul. Prawocheńskeigo 9, 10-720 Olsztyn, tel. 089 523 39 00, e-mail :  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , osoby do kontaktu: Katarzyna Tragońska, Agnieszka Lempa, Anna Kamińska-Bisior

Informacje pobierz TUTAJ

 

 

We are pleased to invite you to take part in the brokerage event (B2B meeetings) for furniture sector. The event is organised on 3rd September 2014 by Enterprise Europe Network during the 41st International Furniture Fairs (MTM) Ostroda 2014. The main organiser is the Enterprise Europe Network partner – Centre for Innovation and Technology Transfer of University of Warmia and Mazury in Olsztyn in cooperation with the University Technology Transfer Centre of Warsaw University.

HOW DOES IT WORK?

It is fast and direct way to establish new cooperation. This is the possibility to share information about  innovative technologies, new trends, to initiate international cooperation and to find new business partners. The participants can choose the potential partners for face-to-face meeting according to their co-operation interests before the event. Thus they can make better of their time at the MTM fairs.

WHY TO PARTICIPATE

  •   to detect new commercial and technological business opportunities
  • to promote the company profile with a specific offer or request
  • to make the most efficient of the MTM Fairs visit with a personalised 20-minutes meeting agenda
  • to get support and follow-up after the start of the agreement

COSTS:

Free thanks to the Entperise Europe Network. The participatns have to cover the costs of travel, accomodation, etc. on their own

WEBSITE click here to register

Daty

 

25/08/2014

Registration and submission of cooperation profiles

25-29/08/2014

On-line selection of face-to-face meetings

03/09/2014

Meetings (10:00 – 13:00 and 15:00 – 17:00)

 

 

 

 

 

l

More information

Application form

Tuesday, 29 July 2014 05:30

W związku z udziałem Polski w Światowej Wystawie Expo 2015 w Mediolanie (1 maja-31 października 2015r.), Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ma zaszczyt zaprosić Państwa do odwiedzenia oficjalnego portalu "Polska na Expo 2015" i zapoznania się z programem promocji gospodarczej polskiego udziału w EXPO 2015.

 Udział Polski w Wystawie Światowej EXPO 2015 w Mediolanie to szansa na promocję polskich firm i wzmocnienie wizerunku naszego kraju jako źródła wysokiej jakości surowców  i gotowych wyrobów spożywczych, a także technologii, maszyn i innych rozwiązań dla szeroko rozumianej branży rolno-spożywczej. W tym celu Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wdraża program gospodarczy, którego realizacja potrwa od października 2014 r. do końca 2015 r.

Po szczegółowe informacje na temat programu promocji gospodarczej zapraszamy na oficjalny portal: "Polska na Expo 2015" (https://www.expo.gov.pl/promocja-gospodarcza/)

W przypadku zainteresowania uczestnictwem w wydarzeniach lub dodatkowych pytań prosimy o kontakt poprzez formularz rejestracyjny (https://www.expo.gov.pl/promocja-gospodarcza/zglos-swoj-udzial/)

 

Thursday, 24 July 2014 11:29

Narodowe Centrum Badań i Rozwoju wraz z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej ogłaszają drugi konkurs w ramach partnerskiego programu „GEKON – Generator Koncepcji Ekologicznych”. Na badania naukowe, prace rozwojowe oraz wdrożenie innowacyjnych technologii ekologicznych dla przedsiębiorców i konsorcjów naukowo-przemysłowych planują przeznaczyć ponad 100 mln zł.

Gekon to pierwsze w Polsce wspólne przedsięwzięcie, które kompleksowo finansuje rozwój technologii przyjaznych środowisku – od koncepcji badawczej do ich wdrożenia. Program powstał m.in. w odpowiedzi na zaostrzające się przepisy Unii Europejskiej, które wymuszają na państwach członkowskich stałe rozwijanie technologii zagospodarowania odpadów oraz pozyskiwania energii odnawialnej. Dzięki podpisanemu przez NCBR i NFOŚiGW porozumieniu możliwe stało się finansowanie rozwiązań, które pozwolą także polskim firmom na skuteczną rywalizację w obszarze ekoinnowacji na arenie międzynarodowej. Budżet całego programu, który będzie realizowany do 2019 roku, to 400 mln złotych.

Szczegółowe informacje o programie znajdują się na stronie: http://program-gekon.pl/

Monday, 23 June 2014 00:00

Uprzejmie informujemy, że z okazji Jubileuszu Wydziału Nauk Technicznych, Centrum Innowacji i Transferu Technologii w Olsztynie organizuje 27.06.2014 r. spotkanie z Aniołami Biznesu.

Firmy gospodarujące środkami przeznaczonymi na komercjalizację wyników badań wybrały oferty technologiczne, którym chciałyby się bliżej przyjrzeć:

- Plazmowa utylizacja odpadów gumowych ,

- Cylinder tryjera do czyszczenia ziarna gryki

- Konstrukcyjna stal stopowa na części maszyn, narażone na zmęczenie,

- Generator do badania wad słuchu ,

- Układ punktowego pomiaru temperatury urządzeń mechanicznych.

W związku z zainteresowaniem firm, wspomniani specjaliści zostali poproszeni o przedstawienie powyższych pomysłów w formie kilkuminutowych prezentacji.

Jest to niepowtarzalna okazja zainteresowania firmy swoimi rozwiązaniami technicznymi a ponadto szansa na ich sprzedaż.

Program Jubileuszowej Międzynarodowej Konferencji Naukowej 

Wednesday, 18 June 2014 06:37

Serdecznie zapraszamy na rozmowy o odpowiedzialności społecznej w biznesie.

Konferencja odbędzie się 26 czerwca 2014 r. o godz. 10.00 w siedzibie Centrum Innowacji i Transferu Technologii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. 

W pierwszej części konferencji „Społeczna Odpowiedzialność – korzyści dla biznesu” eksperci odpowiedzą na pytania, w jaki sposób skutecznie zbudować wizerunek firmy oraz przewagę konkurencyjną przy zastosowaniu CSR, a także jak minimalizować negatywny wpływ na środowisko naturalne i odnieść sukces przy wykorzystaniu zrównoważonego łańcucha dostaw w firmie. W panelu dyskusyjnym przedstawiciele biznesu, nauki, instytucji otoczenia biznesu oraz władz samorządowych będą rozmawiać o CSR w nowej perspektywie unijnej.

Konferencję uświetni Uroczysta Gala Konkursu „Przedsiębiorstwo Odpowiedzialne Społecznie WaMaBOSS”, podczas której poznamy liderów z zakresu CSR.

Na zakończenie spotkania zaplanowano występ artystyczny Kwartetu Smyczkowego Avista.

Do udziału w konferencji samorząd województwa zaprasza przedsiębiorców z Warmii i Mazur, przedstawicieli administracji publicznej, instytucji otoczenia biznesu, a także przedstawicieli środowisk naukowych.

Udział w konferencji jest bezpłatny.

Zgłoszenia przyjmowane są do 20 czerwca 2014 r. do godz. 15 pod adresem:

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  lub  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  , a także telefonicznie: 89 535 67 82 lub 89 535 67 83.

Konferencja jest częścią projektu ,,Promocja gospodarcza Warmii i Mazur 2013+”, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

Więcej informacji na stronie www.wmarr.olsztyn.pl

 

Konferencja CSR 2014_formularz

PROGRAM – konferencja CSR_2014

  

Friday, 23 May 2014 09:31

Szanowni Przedsiębiorcy!

Ośrodki Enterprise Europe Network działające przy Warmińsko-Mazurskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim zapraszają Państwa na bezpłatne szkolenie pt. „VAT w obrocie międzynarodowym”

Szkolenie odbędzie się w dniu 4 czerwca 2014 roku, w godzinach 9:30 – 15:00, w siedzibie WMARR S.A. w Olsztynie, przy Placu Bema 3, Sala Konferencyjna, III piętro.

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

Szkolenie dedykowane jest przedsiębiorcom z regionu Warmii i Mazur zainteresowanym tematyką rozliczania podatku VAT w obrocie międzynarodowym. Uczestnicy szkolenia uzyskają praktyczną wiedzę na temat nowych przepisów i praktyki ich stosowania. Będą wiedzieć:

  • jak dostosować rozliczenia podatkowe do aktualnych wymagań,
  • jak ograniczyć ryzyka podatkowe,
  • jak uzyskać maksymalne korzyści wynikających z nowych regulacji.

Warsztatowa forma szkolenia pozwoli uczestnikom na przećwiczenie nowych rozwiązań na praktycznych zadaniach, dzięki którym zdobędą oni umiejętność efektywnej pracy w oparciu o nowe przepisy oraz uzyskają odpowiedzi na nurtujące ich pytania.

PRELEGENT:

Szymon Czerwiński, Doradca podatkowy, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, oczekuje na wpis na listę adwokatów, Partner w Polish Tax Institute. Posiada doświadczenie w pracy w kancelariach prawnych, spółkach doradztwa podatkowego oraz podmiotach inwestycyjnych. Szymon specjalizuje się w doradztwie podatkowym dotyczącym projektów inwestycyjnych i restrukturyzacyjnych, jak również w obszarze optymalizacji podatkowej i cen transferowych. Szymon jest jednym z nielicznych w Polsce posiadaczy międzynarodowego tytułu Advanced Diploma in International Taxation. Jest on również uczestnikiem seminarium doktoranckiego z zakresu prawa podatkowego i autorem kilkudziesięciu artykułów i komentarzy o tematyce prawnej i podatkowej. Prowadzi wykłady i szkolenia nt. krajowego i międzynarodowego prawa podatkowego, cen transferowych oraz aspektów międzynarodowych umów handlowych m. in. we współpracy C.H. Beck, ABC Sikorski czy J.G.Training.


ZGŁOSZENIA:

Na Państwa zgłoszenia czekamy do dnia 28 maja 2014r.


Osoby do kontaktu:

Magdalena Pętlak, e-mail:  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  , tel: 089 535 67 82

Patrycja Kaczmarczyk, e-mail:  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  , tel: 089 535 67 83


Uczestnictwo w szkoleniu jest bezpłatne!

Projekt Enterprise Europe Network, którego celem jest promowanie konkurencyjności europejskich przedsiębiorstw jest finansowany  z  Programu Ramowego na rzecz Konkurencyjności i Innowacji (CIP) oraz  z  Budżetu Państwa.


Pobierz:

Formularz  zgłoszeniowy

Program

Friday, 23 May 2014 09:26

Szanowni Przedsiębiorcy!

W imieniu ośrodka Enterprise Europe Network działającego w ramach Warmińsko-Mazurskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie zapraszamy Państwa na szkolenie pt. „INFORMATORIUM RYNKOWE – Jak skutecznie prowadzić biznes na rynku kanadyjskim?”

Spotkanie odbędzie się dnia 11 czerwca 2014 roku w godzinach 10:00 – 14:45, w siedzibie WMARR S.A. w Olsztynie, przy Placu Bema 3, Sala Konferencyjna, III piętro.

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

Szkolenie dedykowane jest przedsiębiorcom z regionu Warmii i Mazur, współpracującym lub planującym rozpocząć współpracę z rynkiem kanadyjskim.

PRELEGENT:

Szkolenie poprowadzi Pan Krzysztof Drupka – doświadczony trener, konsultant oraz doradca w zakresie rozwoju eksportu, mieszkający przez wiele lat i prowadzący działalność gospodarczą w Kanadzie, założyciel i wydawca portalu EXPORTER.PL

ZGŁOSZENIA:

Na Państwa zgłoszenia czekamy do dnia 6 czerwca 2014r.

Wypełnione formularze prosimy kierować do konsultantów Enterprise Europe Network - drogą mailową, faxem, bądź telefonicznie:

Patrycja Kaczmarczyk, e-mail:  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  , tel: 089 535 67 83; fax: 089 521 12 60.

Magdalena Pętlak, e-mail:  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  , tel: 089 535 67 82; fax:  089 521 12 60.

Uczestnictwo w szkoleniu jest bezpłatne!


Pobierz:

formularz zgłoszeniowy (PDF)

program szkolenia (PDF)

Projekt Enterprise Europe Network, którego celem jest promowanie konkurencyjności europejskich przedsiębiorstw jest finansowany  z  Programu Ramowego na rzecz Konkurencyjności i Innowacji (CIP) oraz  z  Budżetu Państwa.

Monday, 03 February 2014 19:33

 

Centrum Innowacji i Transferu Technologii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego zaprasza na

Otwarte Spotkanie Informacyjne, które odbędzie się w siedzibie CIiTT 12 marca o godzinie 13.30.

Chęć uczestnictwa w spotkaniu prosimy zgłosić poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego i odesłania go na adres:

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. lub ul. R. Prawocheńskiego 9, 10-720 Olsztyn

Jednocześnie zachęcamy do obejrzenia wystawy „Siła malarstwa EXAEQUO” organizowanej przez Wydział Sztuki UWM.

Swoje obrazy prezentować będą Wioletta Jaskólska oraz Renata Zimnicka-Prabucka.

Serdecznie Zapraszamy !

Załączniki:

formularz zgłoszeniowy

program

Monday, 03 February 2014 19:33

W miniony czwartek 20.02.2014 r. na terenie Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztnie odbyło się seminarium pt: „Horyzont 2020 – wsparcie polskich innowacyjnych przedsiębiorstw w nowej perspektywie finansowej na lata 2014-2020. Jak aplikować o projekt i zdobyć dofinansowanie”. Głównymi organizatorami tego wydarzenia były Centrum Innowacjii Transferu Technologii w Olsztynie (UWM) i Regionalny Punkt Kontaktowy Programów Badawczych UE w Olsztynie w partnerstwie z Uniwersyteckim Ośrodkiem Transferu Technologii (Uniwersytet Warszawski) i Warmińsko-Mazurską Agencją Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie.

Reprezentanci organizatorów przedstawili oferty działalności swoich jednostek, natomiast główną część seminarium poprowadziły panie Aneta Maszewska i Katarzyna Walczyk-Matuszyk z Krajowego Punktu Kontaktowego Programów Badawczych UE w Warszawie. Spotkanie to było dedykowane przedsiębiorcom, których obecność w pokaźnej liczbie 120 osób pokazała jak bardzo biznes zainteresowany jest pozyskiwaniem środków na wdrażanie innowacji w nadchodzących latach.

Podczas seminarium przedstawione zostały zasady uczestnictwa oraz podpowiedzi jak skutecznie aplikować o środki w Programie Horyzont 2020. Ponadto uczestnicy mogli dowiedzieć się więcej o preferencyjnych instrumentach finansowych dla MŚP, mobilności dla sektora MŚP, czy też o mechanizmie Fast Track to Innovation.

Seminarium miało miejsce w niedawno odrestaurowanym budynku Starej Kotłowni (ul. Prawocheńskiego 9, Olsztyn), gdzie swoją siedzibę ma Centrum Innowacji i Transferu Technologii a lunch serwowany był w otoczeniu prac plastycznych pań Anny Drońskiej i Violetty Kulikowskiej-Parkasiewicz w ramach wystawy NIENAZWANE.

Monday, 03 February 2014 19:33

PARP zaprasza mikro i małych przedsiębiorców prowadzących działalność produkcyjną do składania wniosków.

Wsparcie jest przeznaczone na zakup od jednostki naukowej usługi polegającej na opracowaniu nowego wyrobu,

projektu wzorniczego, nowej technologii produkcji albo na znaczącym ulepszeniu wyrobu lub technologii produkcji.

Szczegóły na stronie:

http://www.parp.gov.pl/index/more/38927

 

Sunday, 12 January 2014 20:44

Uprzejmie informujmy, że Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłosiła kolejny nabór wniosków do programu Bon na innowacje http://www.parp.gov.pl/index/index/1415#

Monday, 12 March 2012 14:00

Serdecznie zachęcamy Państwa do udziału w spotkaniach kooperacyjnychTourism@GAST 2014podczas targów gastronomiczno-hotelarskich The international GAST fair, które odbędą się 7 marca 2014 roku w miejscowości Split w Chorwacji.

Monday, 12 March 2012 13:59

 

 

Mamy zaszczyt poinformować Państwa, że Centrum Innowacji i Transferu Technologii (UWM), jako członek sieci Enterprise Europe Network, jest współorganizatorem wizyty francuskich firm kosmetycznych w Polsce, która planowana jest na 10-13 czerwca 2014 r.

Francuskie firmy zrzeszone w Cosmetic Valley (www.cosmetic-valley.com) poszukują nowych partnerów biznesowych i właśnie w tej sprawie przyjadą do Polski.

Ich celem jest znalezienie wśród polskich firm zarówno dystrybutorów francuskich kosmetyków do makijażu, pielęgnacji urody, zapachów, itp. jak i producentów kosmetyków, którym francuskie firmy mogłyby zaproponować swój asortyment z zakresu składników, formuł, opakowań, oprogramowania itp.

Jest to niezwykła okazja dla Państwa do nawiązania międzynarodowej współpracy z francuskimi firmami kosmetycznymi najwyższych lotów. Serdecznie zachęcamy Państwa do udziału w tym wydarzeniu!

Deklarację chęci uczestnictwa w ww. wydarzeniu,  należy przesłać do Centrum Innowacji i Transferu Technologii pocztą tradycyjną lub w zeskanowanej formie mailem.

deklaracja na misję kosm.

Centrum Innowacji i Transferu Technologii Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

10-720 Olsztyn, ul. R. Prawocheńskiego 9
Tel. 089 523 39 00
Tel./fax 089 523 49 00

e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
www.uwm.edu.pl/ciitt

godziny otwarcia: 7.00 – 15.00

 

logo-komisja