Zasady i tryb przyjmowania kandydatów
Zasady rekrutacji
Zasady są zgodne z §5 Regulaminu Studiów Podyplomowych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie stanowiącego załącznik do Uchwały nr 698 Senatu Uniwersytetu Warmińsko -Mazurskiego w Olsztynie, z dnia 27 marca 2015 roku.
Kryteria rekrutacji
Słuchaczem studiów podyplomowych może zostać każda osoba legitymująca się dyplomem ukończenia studiów wyższych.
Procedura rekrutacji:
Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na studia podyplomowe przesyłają następujące dokumenty do Sekretarza studiów na adres e-mail: d.wisniewska@uwm.edu.pl
- podanie o przyjęcie na studia z kwestionariuszem osobowym - wzór dostępny na stronie www.uwm.edu.pl/zboifb zakładka Studia Podyplomowe,
- odpis/kopię dyplomu ukończenia studiów wyższych,
- kserokopię dowodu osobistego, a w przypadku braku nr PESEL kserokopię innego dokumentu potwierdzającego tożsamość,
Po otrzymaniu informacji od Sekretarza studiów należy dokonać rejestracji w systemie IRK.
INTERNETOWA REJESTRACJA KANDYDATÓW dostępna jest pod adresem:
Po dokonaniu rejestracji w IRK należy wydrukować podanie z systemu IRK, wypełnić brakujące miejsca, dołączyć wymagane załączniki (odpis dyplomu ukończenia studiów- oryginał, 2 podpisane fotografie).
Wskazane podanie z załącznikami należy przesłać tradycyjną pocztą lub dostarczyć Sekretarzowi studiów podyplomowych do Instytutu Budownictwa, pok.2,4, ul. Heweliusza 4, tel. 89 523 38 18, (kom. 665-192-189), z dopiskiem na kopercie:
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Instytut Budownictwa
Studia Podyplomowe - Renowacje i modernizacje obiektów budowlanych
ul. Heweliusza 4
10-724 Olsztyn