Studia magisterskie - marketing i zarządzanie produktem

Studiuj Marketing i zarządzanie produktem na WNE!
Studiuj Zarządzanie!
Zakres: Marketing i zarządzanie produktem

W trakcie studiów poznasz między innymi aspekty związane z marketingiem międzynarodowym, zachowaniem klientów, budowaniem wizerunku produktu i marki, zarządzaniem produktem, technikami badania preferencji konsumenckich oraz komercjalizacją produktu. Dowiesz się jak z wykorzystaniem najnowszych technologii zarządzać firmą, nie zapominając o bezpieczeństwie i jakości produktu. Nauczysz się zarządzać cenami i dystrybucją oraz poznasz tajniki designu.

Ciekawe studia, bo:

  • będziesz pracować w dobrze wyposażonych laboratoriach komputerowych na aktualnym oprogramowaniu wykorzystywanym w marketingu;
  • zajęcia realizowane będą w oparciu o aktualne przykłady, wzięte z życia gospodarczego (case study);
  • w trakcie symulacji komputerowych poznasz zasady projektowania produktów oraz doświadczysz znaczenia decyzji menadżerskich w sukcesie organizacji;
  • będziesz pracować w zespołach nad ciekawymi projektami;
  • w praktyce poznasz różne aspekty funkcjonowania biznesu w trakcie wyjazdów studyjnych;
  • poznasz praktyków w ich naturalnym środowisku.

Studia przygotują Cię do pracy w:

  • działach marketingu – będziesz gotowy do pracy nad strategiami promocyjnymi, badaniami rynku, planowaniem kampanii marketingowych, pozycjonowaniem produktów, a także zarządzaniem marką;
  • agencjach reklamowych i marketingowych – poznasz zasady tworzenia kreatywnych kampanii reklamowych, strategii komunikacji marketingowej, ale również reguły zarządzania projektami oraz budowania świadomości marki;
  • firmach zajmujących się badaniami rynku – otworzymy przed Tobą świat analizy danych rynkowych, prowadzania badań konsumenckich oraz identyfikacji i analizy trendów, które pomagają w podejmowaniu decyzji marketingowych;
  • sektorze e-commerce i handlu elektronicznym – zarządzanie produktami w sklepach internetowych, optymalizacja doświadczeń zakupowych online, analiza zachowań klientów w Internecie oraz strategie sprzedaży cyfrowej nie będą miały przed Tobą tajemnic;
  • startupach i innowacyjnych przedsięwzięciach – nauczysz się rozwijać i projektować nowe produkty, budować strategie wejścia na rynek, zarządzać cyklem życia produktu, a także pracować nad innowacjami i rozwojem produktów;
  • działach rozwoju produktu – poznasz zasady współpracy z zespołami technicznymi i projektowymi w celu optymalizacji funkcjonalności produktów, zarządzania roadmapą produktu, a także pracy nad specyfikacjami produktów;
  • firmach konsultingowych – będziesz gotowy na wyzwania w obszarze doradztwa w zakresie strategii marketingowych, optymalizacji portfolio produktów, zarządzania marką i identyfikacją wizualną, a także konsultacji związane z rozwojem rynku.

Program studiów:

Semestr 1

  • Koncepcje zarządzania
  • Makroekonomia
  • Prawo cywilne
  • Etyka w zarządzaniu
  • Statystyka matematyczna
  • Przedsiębiorczość
  • Logistyka
  • Seminarium magisterskie

Semestr 2

  • Technologie informacyjne w zarządzaniu
  • Negocjacje
  • Zarządzanie strategiczne
  • Zarządzanie procesami
  • Rachunkowość zarządcza
  • Badania operacyjne
  • 1 przedmiot do wyboru
  • Seminarium magisterskie
  • Praktyka dyplomowa

Semestr 3

  • Język obcy
  • Marketing międzynarodowy
  • Zachowania konsumentów
  • Budowanie wizerunku produktu i marki
  • Zarządzanie produktem
  • Techniki badania preferencji konsumenckich
  • Zintegrowane zarządzanie biznesem
  • Komercjalizacja produktu
  • 2 przedmioty do wyboru
  • Seminarium magisterskie

Semestr 4

  • Zarządzanie cenami i dystrybucją
  • Bezpieczeństwo i jakość produktu
  • Design i opakowanie produktu
  • Seminarium magisterskie
  • 3 przedmioty do wyboru