



Sekretariat
- ul. Kard. Hozjusza 15,11-041 Olsztyn
- pokój 23
- tel. 89 5239120
- email:sekretariat.teologia@uwm.edu.pl
Pracownicy:
Mgr Beata Żurawska
e-mail: beata.zurawska@uwm.edu.pl
- obsługa badań naukowych (ewidencja, faktury) i współpracy z zagranicą
- sprawy związane z zatrudnieniem i przebiegiem zatrudnienia nauczycieli akdemickich (umowy cywilno-prawne, konkursy)
- inwentaryzacja Wydziału
- ewidencja publikacji naukowych nauczycieli akademickich
- prowadzenie ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich pracowników naukowo-dydaktycznych oraz wystawianie skierowań i ewidencjonowanie terminowości wykonywania badań lekarskich oraz szkoleń BHP
- organizacja i dystrybucja zakupów
- konsultacje oraz obsługa delegacji służbowych nauczycieli akademickich
Mgr Sylwia Mikołajczak
e-mail: sylwia.mikolajczak@uwm.edu.pl
- obsługa administracyjna spraw dziekana
- obsługa administracyjna rad wydziału (zaproszenia, przygotowanie i ewidencja uchwał, protokołowanie, pisma)
- ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- prowadzenie dokumentacji przewodów doktorskich, przewodów habilitacyjnych i postępowań o nadanie tytułu profesora
- obsługa administracyjna planów i wykonania pensum dydaktycznego nauczycieli akademickich oraz doktorantów
Godziny przyjęć interesantów:
- Poniedziałek - piątek: godz. 7.00 - 15.00
Wizyty: 2489221
Ostatnia aktualizacja: 27.09.16 21:21
Gości online: 2
Ostatnia aktualizacja: 27.09.16 21:21
Gości online: 2