|   |   | 03.10.2025 Pią |
  | 04.10.2025 Sob |
  | 05.10.2025 Nie |
  | 10.10.2025 Pią |
  | 11.10.2025 Sob |
  | 12.10.2025 Nie |
  | 17.10.2025 Pią |
  | 18.10.2025 Sob |
  | 19.10.2025 Nie |
  | 24.10.2025 Pią |
  | 25.10.2025 Sob |
  | 26.10.2025 Nie |
  | 07.11.2025 Pią |
  | 08.11.2025 Sob |
  | 09.11.2025 Nie |
  | 14.11.2025 Pią |
  | 15.11.2025 Sob |
  | 16.11.2025 Nie |
  | 21.11.2025 Pią |
  | 22.11.2025 Sob |
  | 23.11.2025 Nie |
  | 28.11.2025 Pią |
  | 29.11.2025 Sob |
  | 30.11.2025 Nie |
  | 05.12.2025 Pią |
  | 06.12.2025 Sob |
  | 07.12.2025 Nie |
  | 12.12.2025 Pią |
  | 13.12.2025 Sob |
  | 14.12.2025 Nie |
  | 19.12.2025 Pią |
  | 20.12.2025 Sob |
  | 21.12.2025 Nie |
  | 09.01.2026 Pią |
  | 10.01.2026 Sob |
  | 11.01.2026 Nie |
  | 16.01.2026 Pią |
  | 17.01.2026 Sob |
  | 18.01.2026 Nie |
  | 23.01.2026 Pią |
  | 24.01.2026 Sob |
  | 25.01.2026 Nie |
  | 30.01.2026 Pią |
  | 31.01.2026 Sob |
  | 01.02.2026 Nie |
| 1 | 16.00-17.30 |   | 8.00-9.30 |   | 8.00-9.30 |   | 16.00-17.30 |   | 8.00-9.30 |   | 8.00-9.30 |   | 16.00-17.30 |   | 8.00-9.30 |   | 8.00-9.30 |   | 16.00-17.30 |   | 8.00-9.30 |   | 8.00-9.30 |   | 16.00-17.30 |   | 8.00-9.30 |   | 8.00-9.30 |   | 16.00-17.30 |   | 8.00-9.30 |   | 8.00-9.30 |   | 16.00-17.30 |   | 8.00-9.30 |   | 8.00-9.30 |   | 16.00-17.30 |   | 8.00-9.30 |   | 8.00-9.30 |   | 16.00-17.30 |   | 8.00-9.30 |   | 8.00-9.30 |   | 16.00-17.30 |   | 8.00-9.30 |   | 8.00-9.30 |   | 16.00-17.30 |   | 8.00-9.30 |   | 8.00-9.30 |   | 16.00-17.30 |   | 8.00-9.30 |   | 8.00-9.30 |   | 16.00-17.30 |   | 8.00-9.30 |   | 8.00-9.30 |   | 16.00-17.30C | NST I PED 1-1 (25) (20) TEORETYCZNE PODSTAWY WYCHOWANIA (w) C1.01 (114+2np) Aula, r NST I PED 1-2 (25) (20) TEORETYCZNE PODSTAWY WYCHOWANIA (w) C1.01 (114+2np) Aula, r |
8.00-9.30 |   | 8.00-9.30 |   | 16.00-17.30C |   | 8.00-9.30 |   | 8.00-9.30 |   |
| 2 | 17.45-19.15 |   | 9.40-11.10 |   | 9.40-11.10 |   | 17.45-19.15 |   | 9.40-11.10 |   | 9.40-11.10 | NST II PED PSzTP 2-1 (14) (20) Seminarium magisterskie i praca dyplomowa, grupa 2 A1.05 (22), r NST II PED POWzS 2-1 (22) (20) Seminarium magisterskie i praca dyplomowa, grupa 2 A1.05 (22), r |
17.45-19.15 |   | 9.40-11.10 |   | 9.40-11.10 |   | 17.45-19.15 |   | 9.40-11.10 |   | 9.40-11.10 |   | 17.45-19.15 |   | 9.40-11.10 |   | 9.40-11.10 |   | 17.45-19.15 |   | 9.40-11.10 |   | 9.40-11.10 |   | 17.45-19.15 |   | 9.40-11.10 |   | 9.40-11.10 |   | 17.45-19.15 |   | 9.40-11.10 |   | 9.40-11.10 |   | 17.45-19.15 |   | 9.40-11.10 |   | 9.40-11.10 |   | 17.45-19.15 |   | 9.40-11.10 |   | 9.40-11.10 |   | 17.45-19.15 |   | 9.40-11.10 |   | 9.40-11.10 |   | 17.45-19.15 |   | 9.40-11.10 |   | 9.40-11.10 |   | 17.45-19.15 |   | 9.40-11.10 |   | 9.40-11.10 |   | 17.45-19.15 | NST I PED 1-1 (25) *(10) Teoretyczne podstawy wychowania C2.04 (38), r |
9.40-11.10 |   | 9.40-11.10 |   | 17.45-19.15 |   | 9.40-11.10 |   | 9.40-11.10 |   |
| 3 | 19.30-21.00 |   | 11.20-12.50 |   | 11.20-12.50 |   | 19.30-21.00 |   | 11.20-12.50 | NST II PED PSzTP 2-1 (14) (10) METODYKA PRACY Z UCZNIEM ZDOLNYM (w) A2.02 (30), r |
11.20-12.50 |   | 19.30-21.00 |   | 11.20-12.50 |   | 11.20-12.50 |   | 19.30-21.00 |   | 11.20-12.50 | NST II PED POWzS 2-1 (22) (20) Seminarium magisterskie i praca dyplomowa, grupa 2 A2.02 (30), r NST II PED PSzTP 2-1 (14) (20) Seminarium magisterskie i praca dyplomowa, grupa 2 A2.02 (30), r |
11.20-12.50 | NST I PED 1-1 (25) (20) TEORETYCZNE PODSTAWY WYCHOWANIA (w) C2.01 (104+2np) Aula, r NST I PED 1-2 (25) (20) TEORETYCZNE PODSTAWY WYCHOWANIA (w) C2.01 (104+2np) Aula, r |
19.30-21.00 |   | 11.20-12.50 |   | 11.20-12.50 |   | 19.30-21.00 |   | 11.20-12.50 | NST II PED PSzTP 2-1 (14) (10) METODYKA PRACY Z UCZNIEM ZDOLNYM (w) C0.04 (26), r |
11.20-12.50 |   | 19.30-21.00 |   | 11.20-12.50 |   | 11.20-12.50 |   | 19.30-21.00 |   | 11.20-12.50 |   | 11.20-12.50 |   | 19.30-21.00 |   | 11.20-12.50 |   | 11.20-12.50 |   | 19.30-21.00 |   | 11.20-12.50 |   | 11.20-12.50 |   | 19.30-21.00 |   | 11.20-12.50 |   | 11.20-12.50 |   | 19.30-21.00 |   | 11.20-12.50 |   | 11.20-12.50 |   | 19.30-21.00 |   | 11.20-12.50 |   | 11.20-12.50 |   | 19.30-21.00 | NST I PED 1-2 (25) *(10) Teoretyczne podstawy wychowania C2.04 (38), r |
11.20-12.50 | NST II PED PSzTP 2-1 (14) *(10) Metodyka pracy z uczniem zdolnym A2.04 (20), r |
11.20-12.50 | NST II PED PSzTP 2-1 (14) (20) Seminarium magisterskie i praca dyplomowa, grupa 2 C0.05 (26), r NST II PED POWzS 2-1 (22) (20) Seminarium magisterskie i praca dyplomowa, grupa 2 C0.05 (26), r |
19.30-21.00 |   | 11.20-12.50 |   | 11.20-12.50 |   |
| 4 | ..... | ..... | 13.00-14.30 | NST I PED 1-2 (25) (10) Teoretyczne podstawy wychowania C0.06 (30), r |
13.00-14.30 |   | ..... | ..... | 13.00-14.30 | NST II PED PSzTP 2-1 (14) (10) METODYKA PRACY Z UCZNIEM ZDOLNYM (w) A2.02 (30), r |
13.00-14.30 |   | ..... | ..... | 13.00-14.30 |   | 13.00-14.30 |   | ..... | ..... | 13.00-14.30 |   | 13.00-14.30 |   | ..... | ..... | 13.00-14.30 | NST I PED 1-1 (25) (20) TEORETYCZNE PODSTAWY WYCHOWANIA (w) C1.01 (114+2np) Aula, r NST I PED 1-2 (25) (20) TEORETYCZNE PODSTAWY WYCHOWANIA (w) C1.01 (114+2np) Aula, r |
13.00-14.30 |   | ..... | ..... | 13.00-14.30 | NST II PED POWzS 2-1 (22) (20) Seminarium magisterskie i praca dyplomowa, grupa 2 C0.04 (26), r NST II PED PSzTP 2-1 (14) (20) Seminarium magisterskie i praca dyplomowa, grupa 2 C0.04 (26), r |
13.00-14.30 | NST II PED PSzTP 2-1 (14) (20) Seminarium magisterskie i praca dyplomowa, grupa 2 B0.09 (24) lab. obs. diagn. (lustro wen.) NST II PED POWzS 2-1 (22) (20) Seminarium magisterskie i praca dyplomowa, grupa 2 B0.09 (24) lab. obs. diagn. (lustro wen.) |
..... | ..... | 13.00-14.30 |   | 13.00-14.30 |   | ..... | ..... | 13.00-14.30 |   | 13.00-14.30 |   | ..... | ..... | 13.00-14.30 | NST II PED POWzS 2-1 (22) (20) Seminarium magisterskie i praca dyplomowa, grupa 2 B0.10 (24) lab. bad. n. społ. (lustro wen.) NST II PED PSzTP 2-1 (14) (20) Seminarium magisterskie i praca dyplomowa, grupa 2 B0.10 (24) lab. bad. n. społ. (lustro wen.) |
13.00-14.30 |   | ..... | ..... | 13.00-14.30 |   | 13.00-14.30 |   | ..... | ..... | 13.00-14.30 |   | 13.00-14.30 |   | ..... | ..... | 13.00-14.30 | NST II PED PSzTP 2-1 (14) (20) Seminarium magisterskie i praca dyplomowa, grupa 2 B0.10 (24) lab. bad. n. społ. (lustro wen.) NST II PED POWzS 2-1 (22) (20) Seminarium magisterskie i praca dyplomowa, grupa 2 B0.10 (24) lab. bad. n. społ. (lustro wen.) |
13.00-14.30 |   | ..... | ..... | 13.00-14.30 |   | 13.00-14.30 |   | ..... | ..... | 13.00-14.30 | NST II PED PSzTP 2-1 (14) *(10) METODYKA PRACY Z UCZNIEM ZDOLNYM (w) A2.04 (20), r |
13.00-14.30 | NST II PED PSzTP 2-1 (14) *(20) Seminarium magisterskie i praca dyplomowa, grupa 2 C0.05 (26), r NST II PED POWzS 2-1 (22) *(20) Seminarium magisterskie i praca dyplomowa, grupa 2 C0.05 (26), r |
..... | ..... | 13.00-14.30 |   | 13.00-14.30 |   |
| 5 | ..... | ..... | 15.20-16.50 | NST I PED 1-1 (25) (10) Teoretyczne podstawy wychowania C2.06 (38), r |
15.20-16.50 |   | ..... | ..... | 15.20-16.50 | NST II PED PSzTP 2-1 (14) (10) Metodyka pracy z uczniem zdolnym A2.02 (30), r |
15.20-16.50 |   | ..... | ..... | 15.20-16.50 |   | 15.20-16.50 | NST I PED 1-1 (25) (10) Teoretyczne podstawy wychowania C0.08 (32), r |
..... | ..... | 15.20-16.50 |   | 15.20-16.50 |   | ..... | ..... | 15.20-16.50 | NST I PED 1-1 (25) (10) Teoretyczne podstawy wychowania C0.02 (36), r |
15.20-16.50 |   | ..... | ..... | 15.20-16.50 |   | 15.20-16.50 | NST I PED 1-1 (25) (10) Teoretyczne podstawy wychowania C2.04 (38), r |
..... | ..... | 15.20-16.50 |   | 15.20-16.50 |   | ..... | ..... | 15.20-16.50 | NST II PED PSzTP 2-1 (14) (20) Seminarium magisterskie i praca dyplomowa, grupa 2 B0.10 (24) lab. bad. n. społ. (lustro wen.) NST II PED POWzS 2-1 (22) (20) Seminarium magisterskie i praca dyplomowa, grupa 2 B0.10 (24) lab. bad. n. społ. (lustro wen.) |
15.20-16.50 |   | ..... | ..... | 15.20-16.50 | NST II PED PSzTP 2-1 (14) (10) Metodyka pracy z uczniem zdolnym A2.04 (20), r |
15.20-16.50 |   | ..... | ..... | 15.20-16.50 |   | 15.20-16.50 | NST I PED 1-1 (25) (20) TEORETYCZNE PODSTAWY WYCHOWANIA (w) C1.01 (114+2np) Aula, r NST I PED 1-2 (25) (20) TEORETYCZNE PODSTAWY WYCHOWANIA (w) C1.01 (114+2np) Aula, r |
..... | ..... | 15.20-16.50 |   | 15.20-16.50 |   | ..... | ..... | 15.20-16.50 | NST II PED PSzTP 2-1 (14) (20) Seminarium magisterskie i praca dyplomowa, grupa 2 B0.10 (24) lab. bad. n. społ. (lustro wen.) NST II PED POWzS 2-1 (22) (20) Seminarium magisterskie i praca dyplomowa, grupa 2 B0.10 (24) lab. bad. n. społ. (lustro wen.) |
15.20-16.50 |   | ..... | ..... | 15.20-16.50 |   | 15.20-16.50 |   | ..... | ..... | 15.20-16.50 | NST I PED 1-1 (25) (20) TEORETYCZNE PODSTAWY WYCHOWANIA (w) C0.01 (120+2np) Aula, r NST I PED 1-2 (25) (20) TEORETYCZNE PODSTAWY WYCHOWANIA (w) C0.01 (120+2np) Aula, r |
15.20-16.50 | NST I PED 1-1 (25) (20) TEORETYCZNE PODSTAWY WYCHOWANIA (w) B0.07 (49p/32s) s. pracy kreat., r NST I PED 1-2 (25) (20) TEORETYCZNE PODSTAWY WYCHOWANIA (w) B0.07 (49p/32s) s. pracy kreat., r |
..... | ..... | 15.20-16.50 |   | 15.20-16.50 |   |
| 6 | ..... | ..... | 17.00-18.30 | NST I PED 1-1 (25) (20) TEORETYCZNE PODSTAWY WYCHOWANIA (w) C1.01 (114+2np) Aula, r NST I PED 1-2 (25) (20) TEORETYCZNE PODSTAWY WYCHOWANIA (w) C1.01 (114+2np) Aula, r |
17.00-18.30 |   | ..... | ..... | 17.00-18.30 |   | 17.00-18.30 |   | ..... | ..... | 17.00-18.30 |   | 17.00-18.30 | NST I PED 1-2 (25) (10) Teoretyczne podstawy wychowania C0.08 (32), r |
..... | ..... | 17.00-18.30 |   | 17.00-18.30 |   | ..... | ..... | 17.00-18.30 | NST I PED 1-2 (25) (10) Teoretyczne podstawy wychowania C0.02 (36), r |
17.00-18.30 |   | ..... | ..... | 17.00-18.30 |   | 17.00-18.30 | NST I PED 1-2 (25) (10) Teoretyczne podstawy wychowania C2.04 (38), r |
..... | ..... | 17.00-18.30 |   | 17.00-18.30 |   | ..... | ..... | 17.00-18.30 | NST II PED PSzTP 2-1 (14) (10) METODYKA PRACY Z UCZNIEM ZDOLNYM (w) A2.01 (20), r |
17.00-18.30 |   | ..... | ..... | 17.00-18.30 | NST II PED PSzTP 2-1 (14) (10) Metodyka pracy z uczniem zdolnym A2.04 (20), r |
17.00-18.30 |   | ..... | ..... | 17.00-18.30 |   | 17.00-18.30 | NST I PED 1-1 (25) (20) TEORETYCZNE PODSTAWY WYCHOWANIA (w) C1.01 (114+2np) Aula, r NST I PED 1-2 (25) (20) TEORETYCZNE PODSTAWY WYCHOWANIA (w) C1.01 (114+2np) Aula, r |
..... | ..... | 17.00-18.30 |   | 17.00-18.30 |   | ..... | ..... | 17.00-18.30 |   | 17.00-18.30 |   | ..... | ..... | 17.00-18.30 |   | 17.00-18.30 |   | ..... | ..... | 17.00-18.30 |   | 17.00-18.30 | NST I PED 1-1 (25) (20) TEORETYCZNE PODSTAWY WYCHOWANIA (w) B0.07 (49p/32s) s. pracy kreat., r NST I PED 1-2 (25) (20) TEORETYCZNE PODSTAWY WYCHOWANIA (w) B0.07 (49p/32s) s. pracy kreat., r |
..... | ..... | 17.00-18.30 | NST I PED 1-1 (25) *(20) TEORETYCZNE PODSTAWY WYCHOWANIA (w) C2.01 (104+2np) Aula, r NST I PED 1-2 (25) *(20) TEORETYCZNE PODSTAWY WYCHOWANIA (w) C2.01 (104+2np) Aula, r |
17.00-18.30 |   |
| 7 | ..... | ..... | 18.40-20.10 |   | 18.40-20.10 |   | ..... | ..... | 18.40-20.10 |   | 18.40-20.10 |   | ..... | ..... | 18.40-20.10 |   | 18.40-20.10 |   | ..... | ..... | 18.40-20.10 |   | 18.40-20.10 |   | ..... | ..... | 18.40-20.10 |   | 18.40-20.10 |   | ..... | ..... | 18.40-20.10 |   | 18.40-20.10 |   | ..... | ..... | 18.40-20.10 |   | 18.40-20.10 |   | ..... | ..... | 18.40-20.10 | NST II PED PSzTP 2-1 (14) (10) Metodyka pracy z uczniem zdolnym A2.01 (20), r |
18.40-20.10 |   | ..... | ..... | 18.40-20.10 |   | 18.40-20.10 |   | ..... | ..... | 18.40-20.10 |   | 18.40-20.10 |   | ..... | ..... | 18.40-20.10 |   | 18.40-20.10 |   | ..... | ..... | 18.40-20.10 |   | 18.40-20.10 |   | ..... | ..... | 18.40-20.10 |   | 18.40-20.10 |   | ..... | ..... | 18.40-20.10 |   | 18.40-20.10 |   | ..... | ..... | 18.40-20.10 |   | 18.40-20.10 |   |