|   | Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
| 1. A. 8.00-9.30 |
  |   |   |   |   |
| 2. A. 9.45-11.15 |
  |   |   |   |   |
| 3. A. 11.30-13.00 |
  | II PED-PSzTP 2-1 (11) (15) Przeciwdziałanie agresji i przemocy A2.03 (18), r |
II PED 1-1 (24) (15) Praktyka śródroczna gr. 1 C0.05 (26), r |
I PED 1-2 (30) (15) Biomedyczne podstawy rozwoju i wychowania C0.03 (30) p. logoped. (lustro), r |
  |
| 4. A. 13.15-14.45 |
  | II PED-PSzTP 2-1 (11) (15) Podstawy podejścia skoncentrowanego na rozwiązaniach w pracy pedagoga szkolnego C2.03 (28) komp., r |
II PED 1-1 (24) (15) Praktyka śródroczna gr. 1 B2.07 (18) l. psychofiz. (pufy) |
I PED 1-1 (30) (15) Biomedyczne podstawy rozwoju i wychowania C0.03 (30) p. logoped. (lustro), r |
  |
| 5. A. 15.00-16.30 |
  |   | I PED-PSzTP 2-1 (27) (15) Refleksyjny praktyk B0.07 (49p/32s) s. pracy kreat., r |
JM SPEC 1-1 (24) (15) Biomedyczne podstawy rozwoju A1.05 (22), r |
  |
| 6. A. 16.45-18.15 |
  |   | I PED-PSzTP 2-1 (27) (15) DIAGNOZOWANIE SYTUACJI KRYZYSOWYCH UCZNIA (w) B0.07 (49p/32s) s. pracy kreat., r |
I PED 1-3 (30) (15) Biomedyczne podstawy rozwoju i wychowania C0.03 (30) p. logoped. (lustro), r |
  |
| 7. A. 18.30-20.00 |
  |   |   |   |   |