|   | Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
| 1. A. 8.00-9.30 |
  |   |   |   | II PED-POWzS 2-1 (32) (15) TERAPIA PEDAGOGICZNA Z ARTETERAPIĄ (w) zajęcia on-line 1 |
  |   |   |   | II PED 1-2 (24) (15) Diagnostyka pedagogiczna C0.06 (30), r |
| 2. A. 9.45-11.15 |
  |   |   | JM PSPEC 3-1 (19) (30) DIAGNOZA DLA POTRZEB ZRÓŻNICOWANEGO WSPARCIA W EDUKACJI - DIAGNOZA POTRZEB EDUKACYJNYCH I ROZWOJOWYCH UCZNIÓW I KONTEKSTU FUNKCJONOWANIA (w) B0.09 (24) lab. obs. diagn. (lustro wen.) |
  |   |   |   | JM PSPEC 3-1 (19) (30) DIAGNOZA DLA POTRZEB ZRÓŻNICOWANEGO WSPARCIA W EDUKACJI - DIAGNOZA POTRZEB EDUKACYJNYCH I ROZWOJOWYCH UCZNIÓW I KONTEKSTU FUNKCJONOWANIA (w) B0.09 (24) lab. obs. diagn. (lustro wen.) |
I PED-POWzS 2-1 (29) (15) WPROWADZENIE DO TERAPII PEDAGOGICZNEJ (w) A2.02 (30), r |
| 3. A. 11.30-13.00 |
  |   |   | II PED 1-1 (24) (15) DIAGNOSTYKA PEDAGOGICZNA (w) C1.01 (114+2np) Aula, r II PED 1-2 (24) (15) DIAGNOSTYKA PEDAGOGICZNA (w) C1.01 (114+2np) Aula, r |
I PED-POWzS 2-1 (29) (15) Diagnostyka potrzeb opiekuńczo-wychowawczych A2.02 (30), r |
  |   |   | II PED 1-1 (24) (15) Diagnostyka pedagogiczna B0.10 (24) lab. bad. n. społ. (lustro wen.) |
I PED-POWzS 2-1 (29) (15) DIAGNOSTYKA POTRZEB OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZYCH (w) A2.02 (30), r |
| 4. A. 13.15-14.45 |
  |   |   |   |   |   |   |   | JM PSPEC 3-1 (19) (15) Diagnoza dla potrzeb zróżnicowanego wsparcia w edukacji - diagnoza potrzeb edukacyjnych i rozwojowych uczniów i kontekstu funkcjonowania A2.01 (20), r |
  |
| 5. A. 15.00-16.30 |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
| 6. A. 16.45-18.15 |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
| 7. A. 18.30-20.00 |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |