dr hab. Marta Guziuk-Tkacz
Aktualizacja: 15.11.2025


  Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
1.
A. 8.00-9.30
        II PED-POWzS 2-1 (32)
(15) TERAPIA PEDAGOGICZNA Z ARTETERAPIĄ (w)
zajęcia on-line 1
        II PED 1-2 (24)
(15) Diagnostyka pedagogiczna
C0.06 (30), r
2.
A. 9.45-11.15
      JM PSPEC 3-1 (19)
(30) DIAGNOZA DLA POTRZEB ZRÓŻNICOWANEGO WSPARCIA W EDUKACJI - DIAGNOZA POTRZEB EDUKACYJNYCH I ROZWOJOWYCH UCZNIÓW I KONTEKSTU FUNKCJONOWANIA (w)
B0.09 (24) lab. obs. diagn. (lustro wen.)
        JM PSPEC 3-1 (19)
(30) DIAGNOZA DLA POTRZEB ZRÓŻNICOWANEGO WSPARCIA W EDUKACJI - DIAGNOZA POTRZEB EDUKACYJNYCH I ROZWOJOWYCH UCZNIÓW I KONTEKSTU FUNKCJONOWANIA (w)
B0.09 (24) lab. obs. diagn. (lustro wen.)
I PED-POWzS 2-1 (29)
(15) WPROWADZENIE DO TERAPII PEDAGOGICZNEJ (w)
A2.02 (30), r
3.
A. 11.30-13.00
      II PED 1-1 (24)
(15) DIAGNOSTYKA PEDAGOGICZNA (w)
C1.01 (114+2np) Aula, r
II PED 1-2 (24)
(15) DIAGNOSTYKA PEDAGOGICZNA (w)
C1.01 (114+2np) Aula, r
I PED-POWzS 2-1 (29)
(15) Diagnostyka potrzeb opiekuńczo-wychowawczych
A2.02 (30), r
      II PED 1-1 (24)
(15) Diagnostyka pedagogiczna
B0.10 (24) lab. bad. n. społ. (lustro wen.)
I PED-POWzS 2-1 (29)
(15) DIAGNOSTYKA POTRZEB OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZYCH (w)
A2.02 (30), r
4.
A. 13.15-14.45
                JM PSPEC 3-1 (19)
(15) Diagnoza dla potrzeb zróżnicowanego wsparcia w edukacji - diagnoza potrzeb edukacyjnych i rozwojowych uczniów i kontekstu funkcjonowania
A2.01 (20), r
 
5.
A. 15.00-16.30
                   
6.
A. 16.45-18.15
                   
7.
A. 18.30-20.00