|   | Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
| 1. A. 8.00-9.30 |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
| 2. A. 9.45-11.15 |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
| 3. A. 11.30-13.00 |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
| 4. A. 13.15-14.45 |
  | JM PPiW 4-1 (24) (30) TEORETYCZNE PODSTAWY TERAPII PEDAGOGICZNEJ (w) B0.07 (49p/32s) s. pracy kreat., r JM PPiW 4-2 (24) (30) TEORETYCZNE PODSTAWY TERAPII PEDAGOGICZNEJ (w) B0.07 (49p/32s) s. pracy kreat., r |
JM PPiW 4-1 (24) (15) Teoretyczne podstawy terapii pedagogicznej A2.02 (30), r |
  |   |   | JM PPiW 4-1 (24) (30) TEORETYCZNE PODSTAWY TERAPII PEDAGOGICZNEJ (w) B0.07 (49p/32s) s. pracy kreat., r JM PPiW 4-2 (24) (30) TEORETYCZNE PODSTAWY TERAPII PEDAGOGICZNEJ (w) B0.07 (49p/32s) s. pracy kreat., r |
JM PPiW 4-2 (24) (15) Teoretyczne podstawy terapii pedagogicznej C0.02 (36), r |
  |   |
| 5. A. 15.00-16.30 |
  | I PED-PSzTP 2-1 (27) (15) METODYKA ZAJĘĆ KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNYCH DLA UCZNIÓW ZE SPECYFICZNYMI TRUDNOŚCIAMI W CZYTANIU I PISANIU (w) C0.02 (36), r |
  |   |   |   | II PED-PSzTP 2-1 (11) (15) METODYKA TERAPII DZIECKA Z DYSLEKSJĄ/RYZYKIEM DYSLEKSJI (w) B0.07 (49p/32s) s. pracy kreat., r |
  |   |   |
| 6. A. 16.45-18.15 |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |
| 7. A. 18.30-20.00 |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |