dr Magdalena Wysocka
Dane osobowe
Adres korespondencyjny: Katedra Polityki Gospodarczej, 10-719 Olsztyn, ul. M. Oczapowskiego 4/103
Telefon służbowy: +89 523-4219
ORCID ID: 0000-0001-6485-3334
Google Scholar: FFhHHaAAAAAJ
Wybrane publikacje naukowe z repozytorium: artykuły naukowe, monografie, rozdziały w monografiach
Notka biograficzna
dr Magdalena Wysocka – adiunkt w Katedrze Polityki Społecznej i Ubezpieczeń Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe nabyte w podmiotach Telekomunikacji Polskiej, TP – France Telekom oraz Orange. Współrealizatorka zadań badawczych, diagnostycznych oraz ekspertyz w zakresie restrukturyzacji przedsiębiorstw, rynku pracy i społecznej odpowiedzialności biznesu.
Uzyskane tytuły/stopnie naukowe/wykształcenie
Doktorat
Dyscyplina naukowa |
Ekonomia |
Miejsce nadania |
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Wydział Nauk Ekonomicznych |
Rok nadania |
2016 |
Tytuł rozprawy doktorskiej |
Rola elastycznych form zatrudnienia w kształtowaniu regionalnego rynku pracy |
Promotor/promotorzy |
dr hab. Anna Organiściak-Krzykowska, prof. UWM, dr Lesław Markowski (promotor pomocniczy) |
Ukończone studia podyplomowe
Miejsce ukończenia |
Wyższa Szkoła Informatyki i Ekonomii Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Olsztynie |
Nazwa studiów |
Studia Podyplomowe w zakresie pedagogiki |
Okres trwania |
2002-2003 |
Miejsce ukończenia |
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Wydział Matematyki i Informatyki |
Nazwa studiów |
Studia Podyplomowe w zakresie informatyki stosowanej |
Okres trwania |
2004-2005 |
Aktywność zawodowa |
Udział w grantach i projektach badawczych
Model współpracy interesariuszy dialogu innowacji |
|
Instytucja finansująca |
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach programu „DIALOG” |
Pełniona rola |
Kierownik naukowy |
Tytuł/nazwa |
Niewykorzystane potencjalne zasoby pracy w woj. warmińsko-mazurskim |
Instytucja finansująca |
Wydział Nauk Ekonomicznych UWM w Olsztynie |
Pełniona rola |
Kierownik projektu |
Tytuł/nazwa |
Model, typologia i metody pomiaru systemów kontroli w publicznych szpitalach |
Instytucja finansująca |
Narodowe Centrum Nauki |
Pełniona rola |
Członek zespołu |
Tytuł/nazwa |
Umiędzynarodowienie Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie |
Instytucja finansująca |
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju na Zintegrowane Programy Uczelni |
Pełniona rola |
Członek zespołu |
Tytuł/nazwa |
Ewaluacja ex-ante projektu zaktualizowanej Strategii rozwoju społeczno-gospodarczego województwa warmińsko-mazurskiego do roku 2030 |
Instytucja finansująca |
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie |
Pełniona rola |
Uczestnik wywiadu fokusowego |
NACSR – New Adults’ Competences for Skills Revolution |
|
Instytucja finansująca |
Program Erasmus+ Unii Europejskiej |
Pełniona rola |
Merytoryczny doradca |
Członkostwo w organach instytucji, przedsiębiorstw, organizacji
Instytucja |
Regionalna Komisja Programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” |
Stanowisko |
Członek Komisji |
Okres pełnienia funkcji |
od 1 sierpnia 2017 r. do obecnie |
Instytucja |
Zespół ds. współpracy nauki i ekonomii społecznej na Warmii i Mazurach funkcjonujący przy Regionalnym Komitecie Rozwoju Ekonomii Społecznej |
Stanowisko |
Członek zespołu |
Okres pełnienia funkcji |
8 listopada 2019 r. do obecnie |
Historia zatrudnienia
Miejsce |
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Wydział Nauk Ekonomicznych, Katedra Polityki Gospodarczej |
Stanowisko |
adiunkt |
Okres |
12.2019 r. – obecnie |
Zakres obowiązków |
prowadzenie wykładów, ćwiczeń z przedmiotów: Społeczna odpowiedzialność biznesu, Rynek pracy, Ekonomia społeczna, Etyka w zarządzaniu, Ethics in Management (Zarz. Logistyka) oraz przedmiotów w języku angielskim dla studentów studiów Erasmus + w ramach przedmiotów Human Resources Management, Corporate Social Responsibility oraz Ethics in Management. Zajęcia prowadzone na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych, pierwszego i drugiego stopnia |
Miejsce |
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Wydział Nauk Ekonomicznych, Katedra Polityki Społecznej i Ubezpieczeń |
Stanowisko |
asystent, adiunkt |
Okres |
01.09.2016 r. – 11.2019 r. |
Zakres obowiązków |
prowadzenie wykładów, ćwiczeń z przedmiotów: Społeczna odpowiedzialność biznesu, Rynek pracy, Elastyczne formy pracy, Polityka i teorie rynku pracy, Etyka w zarządzaniu, Nauka o pracy, i seminariów naukowych oraz przedmiotów w języku angielskim dla studentów studiów Erasmus + w ramach przedmiotów Human Resources Management, Corporate Social Responsibility oraz Ethics in Management. Zajęcia prowadzone na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych, pierwszego i drugiego stopnia |
Miejsce |
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Olsztynie |
Stanowisko |
nauczyciel akademicki – wykładowca |
Okres |
02.2006 – do obecnie |
Zakres obowiązków |
Prowadzenie wykładów i ćwiczeń na studiach podyplomowych i niestacjonarnych z przedmiotów: Rynek pracy, Elastyczne formy pracy, Wprowadzenie do problematyki pracy, Warsztaty-modele zarządzania kadrami, Kapitał ludzki, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Zarządzanie kompetencjami, Ocena pracy-warsztaty, Przywództwo i zarządzanie zasobami ludzkimi w administracji publicznej, Kultura organizacji, Zachowania organizacyjne, Seminarium magisterskie |
Miejsce |
Wyższa Szkoła Informatyki i Ekonomii TWP w Olsztynie |
Stanowisko |
nauczyciel akademicki – wykładowca |
Okres |
10.2000 – 08.2003 r. |
Zakres obowiązków |
Prowadzenie wykładów i ćwiczeń na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych z przedmiotów Zarządzanie kadrami i Zarządzanie produkcją |
Miejsce |
Orange Customer Service Sp. z o.o. w Warszawie (France Telecom), Telekomunikacja Polska S.A., Wydział Jakości Obsługi i Rozwoju Contact Center w Olsztynie, Sekcja Monitorigu i Zapewnienia Jakości, Zespół ds. szkoleń, Dział Obsługi Klientów Biznesowych |
Stanowisko |
starszy specjalista ds. monitoringu i jakości, trener |
Okres |
01.07.1999 r. – 01. 08.2016 r. |
Zakres obowiązków |
organizacja oraz prowadzenie szkoleń dla pracowników i kadry kierowniczej w zakresie nowych procedur CRM (Customer Relationship Management), opracowanie harmonogramów szkoleń oraz koordynowanie ww. szkoleń dla wszystkich pracowników Pionu Kontaktów z Klientami biorących udział w fazie pilotażowej wdrożenia CRM, jak również monitoring i ocena doradców obsługi klientów |