dr Magdalena Wysocka

Dane osobowe

Adres korespondencyjny: Katedra Polityki Gospodarczej, 10-719 Olsztyn, ul. M. Oczapowskiego 4/103

Telefon służbowy: +89 523-4219

ORCID ID: 0000-0001-6485-3334

Google Scholar: FFhHHaAAAAAJ

Wybrane publikacje naukowe z repozytorium: artykuły naukowe, monografie, rozdziały w monografiach

Notka biograficzna

dr Magdalena Wysocka – adiunkt w Katedrze Polityki Społecznej i Ubezpieczeń Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe nabyte w podmiotach Telekomunikacji Polskiej, TP – France Telekom oraz Orange. Współrealizatorka zadań badawczych, diagnostycznych oraz ekspertyz w zakresie restrukturyzacji przedsiębiorstw, rynku pracy i społecznej odpowiedzialności biznesu.

Uzyskane tytuły/stopnie naukowe/wykształcenie

 

Doktorat

Dyscyplina naukowa

Ekonomia

Miejsce nadania

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Wydział Nauk Ekonomicznych

Rok nadania

2016

Tytuł rozprawy doktorskiej

Rola elastycznych form zatrudnienia w kształtowaniu regionalnego rynku pracy

Promotor/promotorzy

dr hab. Anna Organiściak-Krzykowska, prof. UWM, dr Lesław Markowski (promotor pomocniczy)

 

Ukończone studia podyplomowe

Miejsce ukończenia

Wyższa Szkoła Informatyki i Ekonomii Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Olsztynie

Nazwa studiów

Studia Podyplomowe w zakresie pedagogiki

Okres trwania

2002-2003

 

Miejsce ukończenia

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Wydział Matematyki i Informatyki

Nazwa studiów

Studia Podyplomowe w zakresie informatyki stosowanej

Okres trwania

2004-2005

 

Aktywność zawodowa

 

Udział w grantach i projektach badawczych

Tytuł/nazwa

Model współpracy interesariuszy dialogu innowacji

Instytucja finansująca

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach programu „DIALOG”

Pełniona rola

Kierownik naukowy

 

Tytuł/nazwa

Niewykorzystane potencjalne zasoby pracy w woj. warmińsko-mazurskim

Instytucja finansująca

Wydział Nauk Ekonomicznych UWM w Olsztynie

Pełniona rola

Kierownik projektu

 

Tytuł/nazwa

Model, typologia i metody pomiaru systemów kontroli w publicznych szpitalach

Instytucja finansująca

Narodowe Centrum Nauki

Pełniona rola

Członek zespołu

 

Tytuł/nazwa

Umiędzynarodowienie Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Instytucja finansująca

Narodowe Centrum Badań i Rozwoju na Zintegrowane Programy Uczelni

Pełniona rola

Członek zespołu

 

Tytuł/nazwa

Ewaluacja ex-ante projektu zaktualizowanej Strategii rozwoju społeczno-gospodarczego województwa warmińsko-mazurskiego do roku 2030

Instytucja finansująca

Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Pełniona rola

Uczestnik wywiadu fokusowego

 

Tytuł/nazwa

NACSR – New Adults’ Competences for Skills Revolution

Instytucja finansująca

Program Erasmus+ Unii Europejskiej

Pełniona rola

Merytoryczny doradca

 

Członkostwo w organach instytucji, przedsiębiorstw, organizacji

Instytucja

Regionalna Komisja Programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”

Stanowisko

Członek Komisji

Okres pełnienia funkcji

od 1 sierpnia 2017 r. do obecnie

 

Instytucja

Zespół ds. współpracy nauki i ekonomii społecznej na Warmii i Mazurach funkcjonujący przy Regionalnym Komitecie Rozwoju Ekonomii Społecznej

Stanowisko

Członek zespołu

Okres pełnienia funkcji

8 listopada 2019 r. do obecnie

 

Historia zatrudnienia

Miejsce

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Wydział Nauk Ekonomicznych, Katedra Polityki Gospodarczej

Stanowisko

adiunkt

Okres

12.2019 r. – obecnie

Zakres obowiązków

prowadzenie wykładów, ćwiczeń z przedmiotów: Społeczna odpowiedzialność biznesu, Rynek pracy, Ekonomia społeczna, Etyka w zarządzaniu, Ethics in Management (Zarz. Logistyka) oraz przedmiotów w języku angielskim dla studentów studiów Erasmus + w ramach przedmiotów Human Resources Management, Corporate Social Responsibility oraz Ethics in Management. Zajęcia prowadzone na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych, pierwszego i drugiego stopnia

 

Miejsce

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Wydział Nauk Ekonomicznych, Katedra Polityki Społecznej i Ubezpieczeń

Stanowisko

asystent, adiunkt

Okres

01.09.2016 r. – 11.2019 r.

Zakres obowiązków

prowadzenie wykładów, ćwiczeń z przedmiotów: Społeczna odpowiedzialność biznesu, Rynek pracy, Elastyczne formy pracy, Polityka i teorie rynku pracy, Etyka w zarządzaniu, Nauka o pracy, i seminariów naukowych oraz przedmiotów w języku angielskim dla studentów studiów Erasmus + w ramach przedmiotów Human Resources Management, Corporate Social Responsibility oraz Ethics in Management. Zajęcia prowadzone na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych, pierwszego i drugiego stopnia

 

Miejsce

Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Olsztynie

Stanowisko

nauczyciel akademicki – wykładowca

Okres

02.2006 – do obecnie

Zakres obowiązków

Prowadzenie wykładów i ćwiczeń na studiach podyplomowych i niestacjonarnych z przedmiotów: Rynek pracy, Elastyczne formy pracy, Wprowadzenie do problematyki pracy, Warsztaty-modele zarządzania kadrami, Kapitał ludzki, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Zarządzanie kompetencjami, Ocena pracy-warsztaty, Przywództwo i zarządzanie zasobami ludzkimi w administracji publicznej, Kultura organizacji, Zachowania organizacyjne, Seminarium magisterskie

 

Miejsce

Wyższa Szkoła Informatyki i Ekonomii TWP w Olsztynie

Stanowisko

nauczyciel akademicki – wykładowca

Okres

10.2000 – 08.2003 r.

Zakres obowiązków

Prowadzenie wykładów i ćwiczeń na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych z przedmiotów Zarządzanie kadrami i Zarządzanie produkcją

 

Miejsce

Orange Customer Service Sp. z o.o. w Warszawie (France Telecom), Telekomunikacja Polska S.A., Wydział Jakości Obsługi i Rozwoju Contact Center w Olsztynie, Sekcja Monitorigu i Zapewnienia Jakości, Zespół ds. szkoleń, Dział Obsługi Klientów Biznesowych

Stanowisko

starszy specjalista ds. monitoringu i jakości, trener

Okres

01.07.1999 r. – 01. 08.2016 r.

Zakres obowiązków

organizacja oraz prowadzenie szkoleń dla pracowników i kadry kierowniczej w zakresie nowych procedur CRM (Customer Relationship Management), opracowanie harmonogramów szkoleń oraz koordynowanie ww. szkoleń dla wszystkich pracowników Pionu Kontaktów z Klientami biorących udział w fazie pilotażowej wdrożenia CRM, jak również monitoring i ocena doradców obsługi klientów