|   |   | Poniedziałek |   | Wtorek |   | Środa |   | Czwartek |   | Piątek |
| 1 | A. 8.00-9.30 |   | A. 8.00-9.30 |   | A. 8.00-9.30 | ST JM PSYCH 1-1 (34) 08.00-10.15. (30) Biologiczne podstawy zachowania, grupa 1 S. 12, blok 6, ul.Warszawska 30, Kat. Fizj. i Patol. Czł. |
A. 8.00-9.30 | ST JM PSYCH 1-2 (34) 08.00-10.15. (30) Biologiczne podstawy zachowania, grupa 4 S. 12, blok 6, ul.Warszawska 30, Kat. Fizj. i Patol. Czł. |
A. 8.00-9.30 | ST JM PSYCH 1-3 (34) 08.00-10.15. (30) Biologiczne podstawy zachowania, grupa 7 S. 12, blok 6, ul.Warszawska 30, Kat. Fizj. i Patol. Czł. |
| 2 | A. 9.45-11.15 |   | A. 9.45-11.15 |   | A. 9.45-11.15 | ST JM PSYCH 1-1 (34) 10.30-12.45. (30) Biologiczne podstawy zachowania, grupa 2 S. 12, blok 6, ul.Warszawska 30, Kat. Fizj. i Patol. Czł. |
A. 9.45-11.15 | ST JM PSYCH 1-2 (34) 10.30-12.45. (30) Biologiczne podstawy zachowania, grupa 5 S. 12, blok 6, ul.Warszawska 30, Kat. Fizj. i Patol. Czł. |
A. 9.45-11.15 | ST JM PSYCH 1-3 (34) 10.30-12.45. (30) Biologiczne podstawy zachowania, grupa 8 S. 12, blok 6, ul.Warszawska 30, Kat. Fizj. i Patol. Czł. |
| 3 | A. 11.30-13.00 |   | A. 11.30-13.00 |   | A. 11.30-13.00 | ST JM PSYCH 1-1 (34) 13.00-15.15. (30) Biologiczne podstawy zachowania, grupa 3 S. 12, blok 6, ul.Warszawska 30, Kat. Fizj. i Patol. Czł. |
A. 11.30-13.00 | ST JM PSYCH 1-2 (34) 13.00-15.15. (30) Biologiczne podstawy zachowania, grupa 6 S. 12, blok 6, ul.Warszawska 30, Kat. Fizj. i Patol. Czł. |
A. 11.30-13.00 | ST JM PSYCH 1-3 (34) 13.00-15.15. (30) Biologiczne podstawy zachowania, grupa 9 S. 12, blok 6, ul.Warszawska 30, Kat. Fizj. i Patol. Czł. |
| 4 | A. 13.15-14.45 |   | A. 13.15-14.45 |   | A. 13.15-14.45 |   | A. 13.15-14.45 |   | A. 13.15-14.45 |   |
| 5 | A. 15.00-16.30 |   | A. 15.00-16.30 |   | A. 15.00-16.30 |   | A. 15.00-16.30 |   | A. 15.00-16.30 |   |
| 6 | A. 16.45-18.15 |   | A. 16.45-18.15 |   | A. 16.45-18.15 |   | A. 16.45-18.15 |   | ..... | ..... |
| 7 | A. 18.30-20.00 |   | A. 18.30-20.00 |   | A. 18.30-20.00 |   | A. 18.30-20.00 |   | ..... | ..... |