|   |   | Poniedziałek |   | Wtorek |   | Środa |   | Czwartek |   | Piątek |
| 1 | A. 8.00-9.30 |   | A. 8.00-9.30 |   | A. 8.00-9.30 |   | A. 8.00-9.30 |   | A. 8.00-9.30 | ST I PED-PO 2-1 (24) (15) DIAGNOSTYKA PEDAGOGICZNA (w) C0.05 (26), r |
| 2 | A. 9.45-11.15 |   | A. 9.45-11.15 |   | A. 9.45-11.15 |   | A. 9.45-11.15 |   | A. 9.45-11.15 | ST I PED-PO 2-1 (24) (15) Diagnostyka pedagogiczna C0.05 (26), r |
| 3 | A. 11.30-13.00 |   | A. 11.30-13.00 |   | A. 11.30-13.00 |   | A. 11.30-13.00 | ST JM PSPEC-EiROzNI 3-1 (33) (30) DIAGNOZA DLA POTRZEB ZRÓŻNICOWANEGO WSPARCIA W EDUKACJI - DIAGNOZA POTRZEB EDUKACYJNYCH I ROZWOJOWYCH UCZNIÓW I KONTEKSTU FUNKCJONOWANIA (w) C0.07 (34) s. muz. (pianino), r |
A. 11.30-13.00 |   |
| 4 | A. 13.15-14.45 |   | A. 13.15-14.45 |   | A. 13.15-14.45 |   | A. 13.15-14.45 | ST JM PSPEC-EiROzNI 3-1 (33) (15) Diagnoza dla potrzeb zróżnicowanego wsparcia w edukacji - diagnoza potrzeb edukacyjnych i rozwojowych uczniów i kontekstu funkcjonowania C0.07 (34) s. muz. (pianino), r |
A. 13.15-14.45 |   |
| 5 | A. 15.00-16.30 |   | A. 15.00-16.30 |   | A. 15.00-16.30 |   | A. 15.00-16.30 |   | A. 15.00-16.30 |   |
| 6 | A. 16.45-18.15 |   | A. 16.45-18.15 |   | A. 16.45-18.15 |   | A. 16.45-18.15 |   | ..... | ..... |
| 7 | A. 18.30-20.00 |   | A. 18.30-20.00 |   | A. 18.30-20.00 |   | A. 18.30-20.00 |   | ..... | ..... |