|   |   | Poniedziałek |   | Wtorek |   | Środa |   | Czwartek |   | Piątek |
| 1 | A. 8.00-9.30 | (20) Praktyka śródroczna - specyfika pracy z pacjentem w psychologii klinicznej dziecka mgr Wioletta Głódkowska B0.10 (24) lab. bad. n. społ. (lustro wen.) |
A. 8.00-9.30 | (22/30) Metody diagnozy rozwoju mgr Joanna Szczepańska C0.05 (26), r (8/30) Metody diagnozy rozwoju dr hab. Beata Krzywosz-Rynkiewicz, prof. UWM *C0.03 (30) p. logoped. (lustro), r |
A. 8.00-9.30 | (30) PSYCHOLOGIA KLINICZNA CZŁOWIEKA DOROSŁEGO (w) dr Małgorzata Obara-Gołębiowska C2.07 (42), r |
A. 8.00-9.30 |   | A. 8.00-9.30 | Od 3 XI (20) Praktyka śródroczna - specyfika pracy z klientem w psychologii szkolnej mgr Dariusz Wasiński C0.08 (32), r |
| 2 | A. 9.45-11.15 | (20) Praktyka śródroczna - specyfika pracy z pacjentem w psychologii klinicznej dziecka mgr Wioletta Głódkowska B0.10 (24) lab. bad. n. społ. (lustro wen.) |
A. 9.45-11.15 | (22/30) Metody diagnozy rozwoju mgr Joanna Szczepańska C0.03 (30) p. logoped. (lustro), r (8/30) Metody diagnozy rozwoju dr hab. Beata Krzywosz-Rynkiewicz, prof. UWM *C0.03 (30) p. logoped. (lustro), r |
A. 9.45-11.15 | (30) PSYCHOLOGIA ZDROWIA (w) dr Małgorzata Obara-Gołębiowska C2.07 (42), r |
A. 9.45-11.15 | (15) SPOŁECZNE PROBLEMY WSPÓŁCZESNOŚCI (w) dr hab. Kamińska Joanna Ostrouch, prof. UWM B0.07 (49p/32s) s. pracy kreat., r |
A. 9.45-11.15 | Od 3 XI (20) Praktyka śródroczna - specyfika pracy z klientem w psychologii szkolnej mgr Dariusz Wasiński C0.08 (32), r 6 X (20) Praktyka śródroczna - specyfika pracy z pacjentem chorym somatycznie dr n. med. Agnieszka Rakowska* Sale USK, ul. Warszawska 30 (patrz plan w Informacjach)* |
| 3 | A. 11.30-13.00 | (15) PEDAGOGIKA SPECJALNA (w) dr hab. Iwona Myśliwczyk, prof. UWM C1.01 (114+2np) Aula, r |
A. 11.30-13.00 | (15) Psychologia zdrowia dr Małgorzata Obara-Gołębiowska B0.09 (24) lab. obs. diagn. (lustro wen.) |
A. 11.30-13.00 | (10/30) Metody diagnozy różnic indywidualnych dr Martyna Kotyśko C2.06 (38), r |
A. 11.30-13.00 |   | A. 11.30-13.00 | 3, 17 XI, 15 XII (20) Praktyka śródroczna - specyfika pracy z pacjentem chorym somatycznie dr n. med. Agnieszka Rakowska Sale USK, ul. Warszawska 30 (patrz plan w Informacjach) 6 X (20) Praktyka śródroczna - specyfika pracy z pacjentem chorym somatycznie dr n. med. Agnieszka Rakowska* Sale USK, ul. Warszawska 30 (patrz plan w Informacjach)* |
| 4 | A. 13.15-14.45 |   | A. 13.15-14.45 |   | A. 13.15-14.45 | (10/30) Metody diagnozy różnic indywidualnych dr Martyna Kotyśko C0.06 (30), r |
A. 13.15-14.45 |   | A. 13.15-14.45 | 3, 17 XI, 15 XII (20) Praktyka śródroczna - specyfika pracy z pacjentem chorym somatycznie dr n. med. Agnieszka Rakowska Sale USK, ul. Warszawska 30 (patrz plan w Informacjach) |
| 5 | A. 15.00-16.30 | (30) PRZEDMIOT DO WYBORU I (w) Wykładowcy przedmiotów ogólnouczelnianych 1 Wyznaczone sale ogólnouczelniane 1 |
A. 15.00-16.30 | (30) Metody diagnozy osobowości mgr Mateusz Łukasik B0.10 (24) lab. bad. n. społ. (lustro wen.) |
A. 15.00-16.30 | (30) Metody diagnozy funkcji poznawczych dr Piotr Markiewicz C0.06 (30), r |
A. 15.00-16.30 | (30) Podstawy diagnozy psychologicznej mgr Andrzej Kędzierski B0.10 (24) lab. bad. n. społ. (lustro wen.) |
A. 15.00-16.30 |   |
| 6 | A. 16.45-18.15 | (30) PRZEDMIOT DO WYBORU I (w) Wykładowcy przedmiotów ogólnouczelnianych 1 Wyznaczone sale ogólnouczelniane 1 |
A. 16.45-18.15 | (30) Metody diagnozy osobowości mgr Mateusz Łukasik B0.10 (24) lab. bad. n. społ. (lustro wen.) |
A. 16.45-18.15 | (15) Psychologia kliniczna człowieka dorosłego mgr Ewa Koziatek-Maślanka B0.09 (24) lab. obs. diagn. (lustro wen.) (20) Praktyka śródroczna - specyfika pracy z pacjentem w psychologii klinicznej człowieka dorosłego mgr Ewa Koziatek-Maślanka* *B0.09 (24) lab. obs. diagn. (lustro wen.) |
A. 16.45-18.15 |   | ..... | ..... |
| 7 | A. 18.30-20.00 | (30) PRZEDMIOT DO WYBORU I (w) Wykładowcy przedmiotów ogólnouczelnianych 1 Wyznaczone sale ogólnouczelniane 1 |
A. 18.30-20.00 |   | A. 18.30-20.00 | (30) PODSTAWY DIAGNOZY PSYCHOLOGICZNEJ (w) dr Piotr Markiewicz C2.01 (104+2np) Aula, r |
A. 18.30-20.00 |   | ..... | ..... |