|   |   | Poniedziałek |   | Wtorek |   | Środa |   | Czwartek |   | Piątek |
| 1 | B. 8.00-9.30 |   | B. 8.00-9.30 |   | B. 8.00-9.30 |   | B. 8.00-9.30 | ST JM PSYCH 2-1 (32) (30) PSYCHOMETRIA (w) C0.01 (120+2np) Aula, r ST JM PSYCH 2-2 (33) (30) PSYCHOMETRIA (w) C0.01 (120+2np) Aula, r |
B. 8.00-9.30 | ST JM PSYCH 2-2 (33) (30) Metodologia badań psychologicznych C0.02 (36), r |
| 2 | B. 9.45-11.15 |   | B. 9.45-11.15 |   | B. 9.45-11.15 |   | B. 9.45-11.15 | ST JM PSYCH 2-1 (32) (30) PSYCHOMETRIA (w) C0.01 (120+2np) Aula, r ST JM PSYCH 2-2 (33) (30) PSYCHOMETRIA (w) C0.01 (120+2np) Aula, r |
B. 9.45-11.15 | ST JM PSYCH 2-2 (33) (30) Metodologia badań psychologicznych C0.02 (36), r |
| 3 | B. 11.30-13.00 |   | B. 11.30-13.00 |   | B. 11.30-13.00 |   | B. 11.30-13.00 | ST JM PSYCH 2-1 (32) (15) Psychometria B0.07 (49p/32s) s. pracy kreat., r |
B. 11.30-13.00 | ST JM PSYCH 2-1 (32) (30) Metodologia badań psychologicznych C0.02 (36), r |
| 4 | B. 13.15-14.45 |   | B. 13.15-14.45 |   | B. 13.15-14.45 |   | B. 13.15-14.45 | ST JM PSYCH 2-2 (33) (15) Psychometria C0.01 (120+2np) Aula, r |
B. 13.15-14.45 | ST JM PSYCH 2-1 (32) (30) Metodologia badań psychologicznych C0.02 (36), r |
| 5 | B. 15.00-16.30 |   | B. 15.00-16.30 |   | B. 15.00-16.30 |   | B. 15.00-16.30 | ST JM PSYCH 2-1 (32) (30) METODOLOGIA BADAŃ PSYCHOLOGICZNYCH (w) C2.01 (104+2np) Aula, r ST JM PSYCH 2-2 (33) (30) METODOLOGIA BADAŃ PSYCHOLOGICZNYCH (w) C2.01 (104+2np) Aula, r |
B. 15.00-16.30 |   |
| 6 | B. 16.45-18.15 |   | B. 16.45-18.15 |   | B. 16.45-18.15 |   | B. 16.45-18.15 | ST JM PSYCH 2-1 (32) (30) METODOLOGIA BADAŃ PSYCHOLOGICZNYCH (w) C2.01 (104+2np) Aula, r ST JM PSYCH 2-2 (33) (30) METODOLOGIA BADAŃ PSYCHOLOGICZNYCH (w) C2.01 (104+2np) Aula, r |
B. 16.45-18.15 |   |
| 7 | B. 18.30-20.00 |   | B. 18.30-20.00 | ST JM PSYCH PKiZ 4-1 (26) (30) Seminarium magisterskie i praca dyplomowa, grupa 3 Zajęcia zdalne ST JM PSYCH PWiS 4-2 (26) (30) Seminarium magisterskie i praca dyplomowa, grupa 3 Zajęcia zdalne |
B. 18.30-20.00 |   | B. 18.30-20.00 |   | ..... | ..... |