mgr Milena Kaczmarczyk

Asystent

Konsultacje: wtorek - 15.00-16.00,br /> czwartek - 14.00-15.00
ul. Prawocheńskiego 13, pokój 04
Telefon: 89 524 62 73
Kontakt mailowy: milena.kaczmarczyk@uwm.edu.pl

Absolwentka jednolitych studiów magisterskich z zakresu pedagogiki (specjalność Wczesna Edukacja Zintegrowana) oraz studiów licencjackich z socjologii; od 2009 roku doktorantka na Wydziale Nauk Społecznych.



1. M. Kaczmarczyk, Jak nie rozwijać twórczości plastycznej uczniów – bolesna analiza jednego przypadku, [w:] Wielorakie wymiary twórczości codziennej w teorii i praktyce edukacyjnej, Maciej Kołodziejski (red.), Płock 2010, ISBN 978-83-61601-60-9.
2. M. Kaczmarczyk, Mężczyzna na gruncie rodzinnej i zawodowej opieki nad dzieckiem, [w:] Społeczno-pedagogiczne aspekty życia rodziny, Lucyna Hurło, Małgorzata Przybysz-Zaręba (red.), Olsztyn 2012, s. 69-83, ISBN 978-83-63176-00-6.
3. M. Kaczmarczyk, Pozytywne implikacje nonkonformizmu w pracy nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, [w:] Nauczyciel wczesnej edukacji - konteksty i wyzwania, Małgorzata Suświłło (red.), Olsztyn 2012, s. 105-118, ISBN 978-83-7299-790-6.
4. M. Kaczmarczyk, Mężczyźni w zawodzie sfeminizowanym: rozważania na temat nauczycieli wczesnej edukacji, [w:] Rzeczywistość edukacyjna. Tropy i wątki interpretacyjne, Sławomir Sztobryn, Krzysztof Kamiński (red.), Łódź 2013, s. 365-378, ISBN 978-83-62684-52-6.
5. M. Kaczmarczyk, Wolontariat w edukacji wczesnoszkolnej jako reduktor nauczycielskich niemożności [w:] Być nauczycielem - opiekunem - wychowawcą: Formacja intelektualna czy rzemiosło? Postulaty, szanse a rzeczywistość, Jolanta Maciąg, Izabela Stelmasiak (red.), Toruń 2013, s. 153-167, ISBN 978-93-7780-204-5.
6. M. Kaczmarczyk, Marcelina Knop, Edukacja zróżnicowana ze względu na płeć. Studium teoretyczno-empiryczne, [w:] Wszechstronny nauczyciel gwarancją rozwoju przyszłych pokoleń, Katarzyna Sadowska, Krzysztof Sokalski (red.), Żary 2013, s. 7-15, ISBN 978-83-60143-23-0.
7. M. Качмарчык, Социологический анализ педагогических работников современной школы, [w:] РОССИЯ В ИЗМЕНЯЮЩЕМСЯ МИРЕ Сборник научных статей, Антонина Алексеевна Майдак (red.), Kaliningrad 2014, s. 47-48, ISBN 978-5-9903913-4-5.
8. M. Качмарчык, Мужчина - учитель начального образования, для кого его присутствие является преимуществом? [w:] Ценности и цели современного образования: проблемы и перспективы Часть 2, Н. Ю. Никулина (red.), Калининград 2014, s. 187-193, ISBN 978-5-9971-0346-0.
9. M. Kaczmarczyk, „Z dystansu” czy „z dystansem” – nauczyciele o jakości praktyk studenckich w szkole, [w:] Przez praktykę do zawodu, M. Melnyk (red.), Olsztyn 2015, s. 53-68, ISBN 978-83-933352-8-2.