Certyfikowane szkolenie: „Global Wind Organisation (Basic Safety Training, Basic Technical Training)”
UWAGA STUDENCI WNT !
Ogłaszamy nabór na nieodpłatne certyfikowane szkolenie:
„Global Wind Organisation (Basic Safety Training, Basic Technical Training)”
O SZKOLENIU
Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiedzy, umiejętności i uprawnień w zakresie ratownictwa w warunkach działania turbin wiatrowych i posługiwania się elementami mechanicznymi, elektrycznymi, hydraulicznymi i instalacyjnymi turbin wiatrowych wg standardu GWO (Global Wind Organisation) https://www.globalwindsafety.org
Szkolenie przeprowadzi firma Windhunter Academy Sp. z o.o. https://windhunteracademy.com
Zajęcia będą odbywać się w Koszalinie w siedzibie firmy przy ul. Morskiej 18A oraz w basenie w porcie w Darłowie przy ul. Wilków Morskich 23.
Całe szkolenie zostanie zorganizowane w formie jednego zjazdu w dniach
21 lutego – 08 marca 2022 r.
Zajęcia będą się odbywać w dni od poniedziałku do soboty w wymiarze 8 godzin dydaktycznych dziennie. Czas trwania szkolenia: 110 godzin dydaktycznych.
Uczestnikom zapewniamy:
- udział w dwóch modułach certyfikowanego szkolenia GWO (Basic Safety Training, Basic Technical Training),
- wyjazd studyjny na turbinę wiatrową w okolicy Koszalina,
- certyfikację GWO (BST i BTT) (każdy uczestnik otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia rejestrowany w globalnej bazie certyfikatów WINDA),
- noclegi i całodzienne wyżywienie w Koszalinie w czasie realizacji szkolenia,
- transport z Olsztyna na miejsce szkolenia i transport powrotny do Olsztyna,
- badania lekarskie potwierdzające możliwość pracy na wysokości powyżej 3m,
- obuwie ochronne z metalowym noskiem,
- ubezpieczenie NNW na czas trwania szkolenia.
Wyjazd na szkolenie z Olsztyna w dniu 20 lutego 2022r.
WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
W szkoleniach mogą wziąć udział studenci czterech ostatnich semestrów studiów I i II stopnia Wydziału Nauk Technicznych, którzy mają zaliczone semestry studiów poprzedzające bieżący semestr studiów.
Uwaga: liczba miejsc jest ograniczona (12 miejsc)
O przyjęciu na szkolenie decydować będzie liczba punktów uzyskanych przez Kandydatów/Kandydatki w ramach 3 kryteriów:
1) aktywne uczestnictwo Kandydata/Kandydatkę w działalności kół naukowych – 3 punkty za każdą wykazaną działalność,
2) inna aktywność (np. naukowa, organizacyjna, społeczna, kulturalna) Kandydata/Kandydatki – 1 punkt za każdą wskazaną aktywność,
3) wysokość średniej ważonej ocen z przedmiotów obowiązkowych objętych programem z dwóch ostatnich semestrów studiów poprzedzających bieżący semestr studiów.
Na szkolenie zostaną zakwalifikowane osoby, które uzyskają łączną największą liczbę punktów za spełnienie ww. kryteriów oraz przejdą pozytywnie badania lekarskie potwierdzające możliwość pracy na wysokości powyżej 3 m.
NABÓR UCZESTNIKÓW
Wypełnione dwa dokumenty rekrutacyjne:
- Formularz zgłoszeniowy
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
należy składać w należy składać w Sekretariacie Katedry Elektrotechniki, Energetyki, Elektroniki i Automatyki
przy ul. Oczapowskiego 11, pokój E202
do dnia 19 stycznia 2022 r. do dnia 28 stycznia 2022 wgodzinach 10:00 – 14:00
Wyniki rekrutacji zostaną ogłoszone na stronie internetowej projektu i stronie internetowej wydziału w dniu 31 stycznia 2022r.
Osoby przyjęte na szkolenie będą zobowiązane do zgłoszenia się w wyznaczonym terminie na badania lekarskie potwierdzające możliwość pracy na wysokości powyżej 3m, a po otrzymaniu pozytywnego wyniku badań będą zobowiązane do dostarczenia oryginałów wypełnionych i podpisanych czterech dokumentów uczestnictwa w projekcie:
1) Deklaracja udziału
2) Kwestionariusz osobowy
3) Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych
4) Umowa uczestnictwa w projekcie
do Sekretariatu Katedry Elektrotechniki, Energetyki, Elektroniki i Automatyki przy ul. Oczapowskiego 11, pokój E202
do dnia 11 lutego 2022 r. 10:00 – 14:00
Osoby, które nie dostarczą dokumentów we wskazanym terminie, zostaną skreślone z listy uczestników, a w ich miejsce do udziału w szkoleniu zostaną zakwalifikowane osoby z listy rezerwowej.
Uwaga:
Przed wypełnieniem dokumentów zgłoszeniowych należy zapoznać się z Regulaminem rekrutacji i uczestnictwa w projekcie.