Uniwersytet Warmińsko Mazurski w Olsztynie



    Katedra Inżynierii i Aparatury Procesowej
PATRONAT MEDIALNY:

Przegląd mleczarski


AGRO Industry


AGRO Przemysł


FORUM MLECZARSKIE Biznes




PARTNER:

POLSKA IZBA MLEKA

KOMUNIKATY


www.uwm.edu.pl/techmilk




ZAGADNIENIA TECHNICZNE

WYKŁADY

·        Prezentacja wyświetlana na dwóch ekranach (centralnym - audytorium główne i pomocniczym - audytorium pod balkonem)
      

·        W celu zapewnienia poprawnego odwzorowania prezentacji, wskazane jest przygotowanie jej w jakości XGA (1024x768)
      

·        Organizatorzy zapewniają możliwość prezentacji wykładu dostarczonego na nośniku (pendrive, CD, DVD) przy wykorzystaniu programu MS PowerPoint (MS Office 2007)
 - obsługiwane czcionki standardowo instalowane z MS Office 2007
 - pilot do prezentacji (radiowy) ze wskaźnikiem laserowym
 - komputer: laptop, 4GB RAM, Intel Core2 Duo CPU T6600 @ 2,20GHz, Windows 7 Home Premium
 - wyjście audio komputera podłączone do systemu nagłośnienia sali       

·        Organizatorzy zapewniają możliwość prezentacji wykładu z komputera Prelegenta
 - podłączenie do rzutnika multimedialnego przez złącze D-sub (VGA, analogowe)
 - wyjście audio komputera może być podłączone do systemu nagłośnienia sali    
  (Wskazane wcześniejsze przetestowanie, podczas przerwy w obradach, w kontakcie z obsługą techniczną Seminarium)

 

 

TERMINARZ ORGANIZACYJNY

 

   1

Zgłoszenie chęci otrzymania faktury „za udział w seminarium” w roku 2013
(pod warunkiem dokonania w.w. wpłaty)
do dnia 15.12.2013


   2

Przesłanie aktualnego logo firmy (w postaci wektorowej)do dnia 31.12.2013

   3

Zgłoszenie listy gości z przemysłudo dnia 10.01.2014

   4

Zgłoszenie tematu wystąpienia, imienia i nazwiska osoby referującejdo dnia 10.01.2014

   5

Zgłoszenie listy uczestników seminarium ze strony Firm Współorganizatorówdo dnia 10.01.2014
   6


Przesłanie tekstu wykładu, materiałów reklamowych i innych do zamieszczenia   
w zbiorczych materiałach seminaryjnych i ewentualnie na stronie internetowej
TECHMILK (format PDF, plik nie większy niż 1MB)
do dnia 10.01.2014


   7
Jednorazowe wpłacenie kwoty 9000zł + VAT na konto obsługi seminariumdo dnia 10.01.2014



KOSZTY PONOSZONE PRZEZ ZAREJESTROWANYCH UCZESTNIKÓW

NOCLEGI (dla Uczestników TECHMILK 2014)

Pokoje jednoosobowe:316,80 zł/os.doba
Pokoje dwuosobowe:388,80 zł/doba
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 w dniu przyjazdu i kończy o godzinie 12:00 w dniu wyjazdu.

PARKING

Parking dozorowany:20 zł/doba/auto
Parking niedozorowany:nieodpłatnie

WYŻYWIENIE UCZESTNIKÓW SEMINARIUM JEST BEZPŁATNE:

-               kolacja w dniu przyjazdu – bufet szwedzki w Restauracji Czerwonej, do godz. 22:00

-               obiady w dniach 12 i 13.02.2014 – bufet szwedzki w Restauracji Czerwonej w godz. 13:30 – 16:00,

-                kolacja 12.02.2014 – Klub Nocny,
kolacja 13.02.2014 – uroczysta kolacja,

-               przerwy kawowe w dniach 12. i 13.02.2014 – 2x dziennie
(kawa, herbata, kruche ciasteczka),

-               śniadania w cenie noclegów,



KOSZTY PONOSZONE PRZEZ FIRMY

  1. Wysokość opłaty za udział w seminarium (3 osoby z Firmy Współorganizatora + 2 osoby z zakładów mleczarskich) wynosi 9000 zł + VAT. Za udział każdej następnej osoby opłata wynosi 850 zł + VAT.

  2. Firmy uczestniczące w seminarium zgłoszą propozycje zakładów mleczarskich, których przedstawicieli chciałyby zaprosić do udziału w seminarium;

  3. Na ręce prezesów lub dyrektorów zgłoszonych zakładów mleczarskich zostaną przesłane zaproszenia dla dwóch osób. Wystosowanie zaproszenia imiennego należy uzgodnić z organizatorem;

  4. Miejsca usytuowania tablic z logo Firm nie uczestniczących w spotkaniu organizator przydzieli losowo we własnym zakresie. Firmy, które zmieniły logo prześlą jego aktualizację do dnia 31.12.2013r. (w postaci wektorowej);

  5. Szczegółowy program seminarium, w tym kolejność wystąpień przygotuje organizator;

  6. Miejsce i formę prezentacji eksponatów na stoiskach należy uzgodnić bezpośrednio z obsługą hotelu;

  7. Materiały reklamowe (ulotki, broszury, katalogi, etc. powinny być przystosowane do wpięcia do standardowego segregatora z dźwigienką – 2 otwory przy lewej krawędzi);

  8. Zgłoszenie uczestnictwa w seminarium, wpłatę należności za udział, wykaz własnych pracowników uczestniczących w seminarium i wykaz zapraszanych zakładów mleczarskich oraz materiały reklamowe (ok. 150 szt.) do opracowania w formie zwartej należy przesłać na adres organizatora do dnia 10.01.2014 r.

  9. Rachunek obsługi seminarium: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, 10—957 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2, NIP: 739—30—33—097, Bank Handlowy w Warszawie S.A. 92 1030 1218 0000 0000 9113 2567, subkonto 524—0715—1102, z dopiskiem „TECHMILK 2014”

  10. Opłatę za noclegi uczestnicy seminarium ponoszą we własnym zakresie,











DE
EN
PL
USA only