Ambasadorzy

 

 

 

 

 

 

 

Ula Grykin

Ula jest studentką III roku mikrobiologii na Wydziale Biologii i Biotechnologii UWM. Prężnie działa w świecie mykologii, czyli nauki o grzybach – aktywnie uczestniczy w konferencjach i publikuje artykuły. Uwielbia dzielić się wiedzą w ramach koła naukowego czy pracy bo, jak sama przyznaje, przynosi jej to masę spełnienia. W wolnych chwilach najchętniej spędza czas z przyjaciółmi – idzie na dobrą kawę, bilard lub korzysta z dóbr kulturalnych. Eksperymentuje w kuchni, ogląda serial z kotem na kolanach lub sięga po szkicownik. Uwielbia też podróżować! Zwiedzić Cypr czy zachodnie wybrzeże Morza Czarnego w tydzień to dla niej nie problem.

Studygram Uli: @grzybula_

 

 

Oskar Makuch

Student V roku kierunku lekarskiego, celujący zawsze w najwyższe noty. Zafascynowany medycyną – prowadzi badania naukowe, których wyniki aktywnie prezentuje na międzynarodowych konferencjach (ma już na koncie wystąpienia w Hiszpanii czy Belgii). Dąży do tego, by zobaczyć medycynę na całym świecie. Miał okazję odwiedzić pacjentów w Jordanii razem z tamtejszym ministrem zdrowia. Pomiędzy zajęciami resetuje głowę za pomocą... podnoszenia ciężkich kółek na siłowni jako członek uczelnianej sekcji trójboju siłowego lub ćwiczy umysł poprzez grę w szachy. Uczy się też języka włoskiego, w którym jest zakochany. Przyznaje, że jest uzależniony od adrenaliny i stara się spróbować każdego hobby mogącego jej dostarczyć.

Studygram Oskara: @diagnozaur

 

 

Martyna Stala

Martyna studiuje na II roku filologii germańskiej na Wydziale Humanistycznym UWM (z licencjatem z kosmetologii w kieszeni). Jej przygoda z językiem niemieckim zaczęła się już w szkole podstawowej i od tego czasu pasja ta nieustannie się rozwija. Martynę fascynuje nie tylko język, ale także kultura krajów niemieckojęzycznych. Od najmłodszych lat tańczy, obecnie jest aktywną członkinią Zespołu Pieśni i Tańca Kortowo. Taniec i muzyka to nieodłączna część jej życia – dzięki nim czerpie energię i poznaje nowych ludzi. Uwielbia podróże, a w wolnych chwilach maluje, szkicuje i ćwiczy na siłowni. Zawsze znajdzie także przestrzeń na pomoc potrzebującym zwierzętom. Wierzy, że najlepsze przygody zaczynają się tam, gdzie kończy się strefa komfortu.

Studygram Martyny: @gutentag.blog

 

 

Hubert Szczepanik

Student ostatniego roku studiów magisterskich na kierunku geodezja i kartografia na Wydziale Geoinżynierii UWM, specjalizujący się w technologiach satelitarnych w geomatyce. Sam przyznaje, że wprawdzie nie pokochał geodezji od pierwszego wejrzenia, ale... wszystko zmieniło się, gdy poznał przedmioty związane z nowoczesnymi technologiami pomiarowymi. To wtedy odkrył prawdziwą fascynację geomatyką, technologiami satelitarnymi i analizą danych przestrzennych. Nieustannie rozwija się naukowo – zarówno w dwóch kołach, których jest przewodniczącym, jak i w projekcie badawczym SHENG-3 pt.: „Badanie możliwości wykorzystania niskokosztowych precyzyjnych odbiorników GNSS w naukach o Ziemi”. Wraz z zespołem naukowców opracowuje nowe metody analizy i przeprowadza eksperymenty. Gdy odkłada pracę na bok, spaceruje i jeździ rowerem – nierzadko łącząc wycieczki z pasją do fotografii, wypatruje zarówno piękno natury, jak i architektoniczne perełki. Uwielbia także eksperymenty kulinarne i przyznaje, że śmiało można nazwać go łasuchem.

Studygram Huberta: @geostudy_life

 

 

Robin Olejniczak

Robin studiuje na pierwszym roku studiów magisterskich na kierunku sztuki wizualne (Wydział Sztuki UWM). Ma ukończony licencjat z wzornictwa na innej uczelni. Zajmuje się projektowaniem graficznym, ilustracją i UX designem. Należy do dwóch kół: grafiki i od niedawna także do koła... pszczelarskiego. Najbardziej interesuje się nowoczesnymi rozwiązaniami projektowymi i projektowaniem nieantropocentrycznym. Lubi spędzać czas aktywnie – na spacerach, rowerze, siłowni i łucznictwie. W wolnych chwilach najchętniej rysuje, fotografuje i podróżuje. Z całą pewnością się nie nudzi!

Studygram Robina @tworzysztuki

 

 

Dawid Wierzbicki

Znacie go z pierwszej edycji projektu! Dawid jest na III roku studiów w Szkole Doktorskiej i realizuje doktorat wdrożeniowy w dyscyplinie językoznawstwo. Ukończył studia magisterskie z zarządzania ze specjalnością coaching managerski. Zajmuje się opracowaniem koncepcji szkoleniowo-wdrożeniowej niemieckiego języka specjalistycznego z przeznaczeniem dla pracowników call center, w którym pracuje. Typowy działacz: należy do Studenckiego Koła Naukowego Lingwistyki w Biznesie oraz do Rady Samorządu Szkoły Doktorskiej. Nie wie, co to nuda – aktywnie spędza czas na siłowni, na świeżym powietrzu z psem lub odpoczywa z kotem.

Studygram Dawida: @doktorancki

 

 

 

 

Studiujesz na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie, prowadzisz studygram i chciałbyś/chciałabyś go rozwinąć? A może dopiero planujesz rozpoczęcie przygody z takim profilem? To wystarczające powody, by poznać szczegóły programu Ambasadorzy UWM i dołączyć do nas w II edycji!

Czym jest studygram?

To profil w mediach społecznościowych poświęcony kierunkowi studiów lub studiowaniu/nauce ogólnie. Osoba prowadząca takie konto dzieli się z odbiorcami swoimi studenckimi doświadczeniami i pokazuje, jak wygląda jej ścieżka przez kolejne semestry na Uczelni. Zapewne kojarzysz przynajmniej jeden tego typu profil. A może sam(-a) go prowadzisz?

Zacznijmy współpracę!

Dla tych, którzy mają ochotę podziałać na instagramowym studygramie, jednocześnie godnie i dumnie reprezentując UWM, przygotowaliśmy specjalny projekt! Weź udział w rekrutacji, pokaż się i zostań Ambasadorem UWM. Chętnie otoczymy Cię marketingową opieką i podejmiemy współpracę. Korzyść zdaje się tu obopólna, bo razem będziemy pracować nad tym, by po pierwsze: rozwinąć Twoją działalność w social mediach, a po drugie: jednocześnie pozytywnie wpływać na wizerunek naszej Uczelni. W I edycji tytuł ambasadorski nosi pięć studentek i jeden doktorant: Julia Pitus (@julia_na_wecie), Magdalena Stawicka (@biologia_po_studencku), Wiktoria Sękiel (@studiuje_slowo), Paulina Zdzieborska (@medyczna_paplanina) i Dawid Wierzbicki (@lingbizguru).

Po co to wszystko, czyli co daje tytuł Ambasadora UWM?

No właśnie, „rozwinąć Twoją działalność”… co się właściwie pod tym kryje? Poza korzyściami czysto materialnymi – jak comiesięczne wynagrodzenie w wysokości 800 zł brutto czy pakiet gadżetów UWM – chcemy zaoferować Ci szkolenia (podczas których będziesz mógł/mogła jeszcze lepiej zgłębić świat mediów społecznościowych), spotkania integracyjne i przede wszystkim wiele ciekawych projektów. Chcemy być z Tobą w kontakcie, by zawsze służyć radą, a poza tym – by poznać Twoją kreatywną stronę i znaleźć przestrzeń także na Twoje inicjatywy. Jedno jest pewne: nudy nie będzie! Wchodzisz w to?

 

 

Zakończyliśmy rekrutację do II edycji programu Ambasadorów UWM.

 

Ambasadorem UWM może zostać doktorant lub student Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, począwszy od I roku studiów stacjonarnych pierwszego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub studiów II stopnia.

  • aktywne prowadzenie konta w mediach społecznościowych poświęconego nauce/studiowaniu, z uwzględnieniem i podkreśleniem roli UWM,
  • kontakt z odbiorcami, otwartość,
  • opowiadanie o Uczelni i pokazywanie jej w publikowanych materiałach,
  • zaangażowanie w promocję wydarzeń na Uczelni takich jak Dzień Otwarty, Strefa Kandydata, Student EXPO (zarówno na swoich kanałach, jak i przy udziale w materiałach UWM),
  • uczestnictwo w powyższych wydarzeniach i relacjonowanie ich,
  • udział w sesjach i filmach promocyjnych wg potrzeb,
  • stały kontakt z koordynatorami projektu, udział w spotkaniach, terminowe wykonywanie powierzonych zadań.
  • Etap pierwszy – wypełnienie formularza zgłoszeniowego oraz przesłanie wraz z nim krótkiego filmu z prezentacją,
  • Etap drugi – rozmowa oraz występ przed kamerą (nagranie próbnego materiału wideo).

Szczególnie cenne są dla nas Twoje:

  • zaangażowanie w życie Uczelni – działalność w uczelnianych organizacjach studenckich, samorządzie studentów etc.,
  • znajomość własnego Wydziału i centralnych działań UWM,
  • skierowanych do studentów i społeczności UWM,
  • komunikatywność,
  • kreatywność,
  • swobodne poruszanie się w środowisku mediów społecznościowych,
  • zaangażowanie.

Po ustaleniu szczegółów i podjęciu współpracy z Ambasadorami UWM podpiszemy umowy zlecenie, w ramach których każdy Ambasador będzie otrzymywał wynagrodzenie w wysokości 800 zł brutto miesięcznie. Ponadto uczestnicy projektu otrzymają pakiet gadżetów UWM i możliwość skorzystania ze szkoleń z zakresu prowadzenia social mediów. Pod naszą opieką poznają lepiej Uczelnię i będą mieli okazję wziąć udział w ciekawych inicjatywach organizowanych na UWM.

Tak, kandydaci mają prawo wycofać swoją kandydaturę na każdym etapie trwania procesu rekrutacji – po prostu poinformuj nas mailowo (na adres: marketing@uwm.edu.pl) o swojej decyzji.

Zastrzegamy sobie prawo do odebrania tytułu Ambasadora UWM w trakcie trwania okresu, na który został on przyznany w przypadku, kiedy działalność danej osoby negatywnie rzutuje na wizerunek lub działalność Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie lub w przypadku, gdy Ambasador nie wywiązuje się z obowiązków określonych Regulaminem.

 

 

 

Zanim wyślesz nam swoje zgłoszenie, przeczytaj uważnie regulamin. To ważne, dlatego że jego akceptacja jest oczywiście dobrowolna, ale niezbędna do tego, byśmy mogli owocnie ze sobą współpracować.

Regulamin Projektu Ambasadorzy UWM >>

 

 

Zakończyliśmy rekrutację do II edycji programu Ambasadorów UWM.

Masz pytania? Jesteśmy dla Ciebie, pisz śmiało na marketing@uwm.edu.pl. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania!