Promocja Uniwersytetu

Centrum Marketingu i Mediów

Jednostkami wchodzącymi w skład Centrum Marketingu i Mediów są:

  1. Biuro ds. Mediów
  2. Biuro ds. Promocji
  3. Muzeum

Dyrektor Centrum Marketingu i Mediów
mgr Michał Orłowski
michal.orlowski@uwm.edu.pl
tel. +48 89 524 55 44

 

Biuro ds. Mediów

Do zadań Biura ds. Mediów należy w szczególności:

  • prowadzenie bieżącej działalności medialnej: prasowej (Wiadomości Uniwersyteckich), radiowej (UWM FM) i telewizyjnej (TV Kortowo) oraz mediów społecznościowych,
  • upowszechnianie wiadomości o działalności Uniwersytetu,
  • przygotowywanie materiałów multimedialnych o Uniwersytecie,
  • prowadzenie i aktualizacja uniwersyteckich stron internetowych,
  • produkcja filmów, reklam i innych wydawnictw na zlecenie Uniwersytetu i zleceniodawców zewnętrznych,,
  • archiwizowanie informacji publikowanych w mediach uniwersyteckich.

 

Biuro ds. Promocji

Do zadań Biura ds. Promocji należy w szczególności:

  • przygotowanie założeń polityki marketingowej Uniwersytetu oraz opracowanie Strategii Promocji UWM,
  • realizacja polityki marketingowej Uczelni, budowanie korzystnego wizerunku w otoczeniu wewnętrznym i zewnętrznym,
  • inicjowanie działań mających na celu kształtowanie wizerunku Uczelni,
  • nadzór nad przestrzeganiem zasad systemu identyfikacji wizualnej,
  • wsparcie promocyjne przedsięwzięć, wydarzeń i uroczystości ogólnouniwersyteckich i międzyuczelnianych,
  • współpraca z agencjami reklamowymi i wydawcami; planowanie i zakup usług medialnych i czasu antenowego oraz nadzór nad realizacją takich umów.

 

Muzeum

Do zadań Muzeum w szczególności należy:

  • gromadzenie wszelkich dóbr kultury Uniwersytetu w postaci druków, dokumentów, fotografii, zabytków sztuki i rzemiosła oraz innych pamiątek historycznych,
  • katalogowanie i opracowanie naukowe zgromadzonych zbiorów,
  • zabezpieczenie zabytków pozostających w użytkowaniu jednostek uniwersyteckich,
  • wpisywanie do inwentarza muzealiów stanowiących własność Muzeum,
  • przechowywanie zgromadzonych zbiorów,
  • zabezpieczanie i konserwowanie muzealiów,
  • urządzanie wystaw stałych i okresowych,
  • udostępnianie zbiorów do celów naukowych i edukacyjnych,
  • prowadzenie działalności informacyjnej i edukacyjnej,
  • kontaktowanie się ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Uniwersytetu celem systematycznego uzupełniania zbiorów, współpraca z muzeami i innymi jednostkami.