Promocja Uniwersytetu
Jednostkami wchodzącymi w skład Centrum Marketingu i Mediów są:
- Biuro ds. Mediów
- Biuro ds. Promocji
- Muzeum
Dyrektor Centrum Marketingu i Mediów
mgr Michał Orłowski
michal.orlowski@uwm.edu.pl
tel. +48 89 524 55 44
Do zadań Biura ds. Mediów należy w szczególności:
- prowadzenie bieżącej działalności medialnej: prasowej (Wiadomości Uniwersyteckich), radiowej (UWM FM) i telewizyjnej (TV Kortowo) oraz mediów społecznościowych,
- upowszechnianie wiadomości o działalności Uniwersytetu,
- przygotowywanie materiałów multimedialnych o Uniwersytecie,
- prowadzenie i aktualizacja uniwersyteckich stron internetowych,
- produkcja filmów, reklam i innych wydawnictw na zlecenie Uniwersytetu i zleceniodawców zewnętrznych,,
- archiwizowanie informacji publikowanych w mediach uniwersyteckich.
Do zadań Biura ds. Promocji należy w szczególności:
- przygotowanie założeń polityki marketingowej Uniwersytetu oraz opracowanie Strategii Promocji UWM,
- realizacja polityki marketingowej Uczelni, budowanie korzystnego wizerunku w otoczeniu wewnętrznym i zewnętrznym,
- inicjowanie działań mających na celu kształtowanie wizerunku Uczelni,
- nadzór nad przestrzeganiem zasad systemu identyfikacji wizualnej,
- wsparcie promocyjne przedsięwzięć, wydarzeń i uroczystości ogólnouniwersyteckich i międzyuczelnianych,
- współpraca z agencjami reklamowymi i wydawcami; planowanie i zakup usług medialnych i czasu antenowego oraz nadzór nad realizacją takich umów.
Do zadań Muzeum w szczególności należy:
- gromadzenie wszelkich dóbr kultury Uniwersytetu w postaci druków, dokumentów, fotografii, zabytków sztuki i rzemiosła oraz innych pamiątek historycznych,
- katalogowanie i opracowanie naukowe zgromadzonych zbiorów,
- zabezpieczenie zabytków pozostających w użytkowaniu jednostek uniwersyteckich,
- wpisywanie do inwentarza muzealiów stanowiących własność Muzeum,
- przechowywanie zgromadzonych zbiorów,
- zabezpieczanie i konserwowanie muzealiów,
- urządzanie wystaw stałych i okresowych,
- udostępnianie zbiorów do celów naukowych i edukacyjnych,
- prowadzenie działalności informacyjnej i edukacyjnej,
- kontaktowanie się ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Uniwersytetu celem systematycznego uzupełniania zbiorów, współpraca z muzeami i innymi jednostkami.