Ambasadorzy

 

 

 

Studiujesz na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie, prowadzisz studygram i chciałbyś/chciałabyś go rozwinąć? A może dopiero planujesz rozpoczęcie przygody z takim profilem? To wystarczające powody, by poznać szczegóły programu Ambasadorzy UWM i dołączyć do nas w I edycji!

Czym jest studygram?

To profil w mediach społecznościowych poświęcony kierunkowi studiów lub studiowaniu/nauce ogólnie. Osoba prowadząca takie konto dzieli się z odbiorcami swoimi studenckimi doświadczeniami i pokazuje, jak wygląda jej ścieżka przez kolejne semestry na Uczelni. Zapewne kojarzysz przynajmniej jeden tego typu profil. A może sam(-a) go prowadzisz?

Zacznijmy współpracę!

Dla tych, którzy mają ochotę podziałać na instagramowym studygramie, jednocześnie godnie i dumnie reprezentując UWM, przygotowaliśmy specjalny projekt! Weź udział w rekrutacji, pokaż się i zostań Ambasadorem UWM. Chętnie otoczymy Cię marketingową opieką i podejmiemy współpracę. Korzyść zdaje się tu obopólna, bo razem będziemy pracować nad tym, by po pierwsze: rozwinąć Twoją działalność w social mediach, a po drugie: jednocześnie pozytywnie wpływać na wizerunek naszej Uczelni.

Po co to wszystko, czyli co daje tytuł Ambasadora UWM?

No właśnie, „rozwinąć Twoją działalność”… co się właściwie pod tym kryje? Poza korzyściami czysto materialnymi – jak comiesięczne wynagrodzenie w wysokości 800 zł brutto czy pakiet gadżetów UWM – chcemy zaoferować Ci szkolenia (podczas których będziesz mógł/mogła jeszcze lepiej zgłębić świat mediów społecznościowych), spotkania integracyjne i wiele ciekawych projektów. Chcemy być z Tobą w kontakcie, by zawsze służyć radą, a poza tym – by poznać Twoją kreatywną stronę i znaleźć przestrzeń także na Twoje inicjatywy. Jedno jest pewne: nudy nie będzie! Wchodzisz w to? Ślij zgłoszenie!

 

 

 

 

19 kwietnia 2024 Start rekrutacji do I edycji programu Ambasadorów UWM. Od tego dnia przez najbliższe dwa tygodnie będzie otwarty formularz zgłoszeniowy. To czas na zapoznanie się ze szczegółami akcji (Regulamin Projektu Ambasadorzy UWM), kontakt z nami w razie wątpliwości i przede wszystkim – na wysłanie zgłoszenia i zaprezentowanie siebie!
28 kwietnia 2024 Zamknięcie rekrutacji. To deadline, kiedy potrzebujemy mieć Twoje zgłoszenie, by zacząć je rozpatrywać. Zrobimy to niemal natychmiast!
29-30 kwietnia 2024 W tym czasie zapoznamy się ze wszystkimi zgłoszeniami i wyłonimy osoby, które zaprosimy do II etapu rekrutacji, czyli na rozmowę. Chcemy lepiej Cię poznać.
6-8 maja 2024 II etap rekrutacji. W tych dniach spotkamy się z wybranymi kandydatami, by porozmawiać o szczegółach współpracy i wzajemnych oczekiwaniach. Zapewne wypijemy też kawę.
do 10 maja 2024 Maksymalnie tego dnia wrócimy do kandydatów z feedbackiem. To oznacza również, że… z wybranymi Ambasadorami zaczynamy współpracę!

 

 

Ambasadorem UWM może zostać doktorant lub student Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, począwszy od I roku studiów stacjonarnych pierwszego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub studiów II stopnia.

  • aktywne prowadzenie konta w mediach społecznościowych poświęconego nauce/studiowaniu, z uwzględnieniem i podkreśleniem roli UWM,
  • kontakt z odbiorcami, otwartość,
  • opowiadanie o Uczelni i pokazywanie jej w publikowanych materiałach,
  • zaangażowanie w promocję wydarzeń na Uczelni takich jak Dzień Otwarty, Strefa Kandydata, Student EXPO (zarówno na swoich kanałach, jak i przy udziale w materiałach UWM),
  • uczestnictwo w powyższych wydarzeniach i relacjonowanie ich,
  • udział w sesjach i filmach promocyjnych wg potrzeb,
  • stały kontakt z koordynatorami projektu, udział w spotkaniach, terminowe wykonywanie powierzonych zadań.
  • Etap pierwszy – wypełnienie formularza zgłoszeniowego oraz przesłanie wraz z nim krótkiego filmu z prezentacją (w terminie 19–28 kwietnia 2024 roku);
  • Etap drugi – rozmowa oraz występ przed kamerą (nagranie próbnego materiału wideo).

Szczególnie cenne są dla nas Twoje:

  • zaangażowanie w życie Uczelni – działalność w uczelnianych organizacjach studenckich, samorządzie studentów etc.,
  • znajomość własnego Wydziału i centralnych działań UWM,
  • skierowanych do studentów i społeczności UWM,
  • komunikatywność,
  • kreatywność,
  • swobodne poruszanie się w środowisku mediów społecznościowych,
  • zaangażowanie.

Po ustaleniu szczegółów i podjęciu współpracy z Ambasadorami UWM podpiszemy umowy zlecenie, w ramach których każdy Ambasador będzie otrzymywał wynagrodzenie w wysokości 800 zł brutto miesięcznie. Ponadto uczestnicy projektu otrzymają pakiet gadżetów UWM i możliwość skorzystania ze szkoleń z zakresu prowadzenia social mediów. Pod naszą opieką poznają lepiej Uczelnię i będą mieli okazję wziąć udział w ciekawych inicjatywach organizowanych na UWM.

Tak, kandydaci mają prawo wycofać swoją kandydaturę na każdym etapie trwania procesu rekrutacji – po prostu poinformuj nas mailowo (na adres: marketing@uwm.edu.pl) o swojej decyzji.

Zastrzegamy sobie prawo do odebrania tytułu Ambasadora UWM w trakcie trwania okresu, na który został on przyznany w przypadku, kiedy działalność danej osoby negatywnie rzutuje na wizerunek lub działalność Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie lub w przypadku, gdy Ambasador nie wywiązuje się z obowiązków określonych Regulaminem.