Naprawa sprzętu
Naprawy związane ze sprawami informatycznymi, telekomunikacyjnymi oraz obsługą sal dydaktycznych zajmują się:
- Centrum Informatyczne
- Biuro ds. Systemów Dydaktycznych
- Dział Telekomunikacji
- Dział Obsługi Pomieszczeń Dydaktycznych
- Ośrodek Eksploatacji i Zarządzania OLMAN
- Biuro ds. Utrzymania Systemów Informatycznych
- Biuro ds. Zarządzania Infrastrukturą
Centrum Informatyczne
- problemy związane z działaniem komputerów i ich peryferiami
- problemy związane z brakiem dostępu do Internetu (nie dotyczy niedziałających stron www)
- problemy związane z niedziałaniem strony głównej UWM
- problemy z instalacją programu antywirusowego
- problemy związane z oprogramowaniem administracyjnym UWM
- problemy związane z oprogramowaniem udostępnionym przez RCI
- konsultacje z zakresu zakupu rozwiązań informatycznych (sprzęt + oprogramowanie)
Biuro ds. Systemów Dydaktycznych
- problemy związane z obsługą aplikacji związanych z tokiem studiów takich jak: USOS, UL, USOSWEB
- problemy związane z Internetową Rekrutacją Kandydata
- problemy związane z obsługą legitymacji Elektronicznej Studenta oraz Pracownika
Dział Telekomunikacji
- reklamacji związanych z nieprawidłowym funkcjonowaniem telefonów stacjonarnych i komórkowych
- reklamacji dotyczących nieprawidłowego funkcjonowania fizycznej części sieci komputerowej i telefonicznej
- reklamacji dotyczących wysokości rachunków za usługi telefoniczne stacjonarne i komórkowe
Dział Obsługi Pomieszczeń Dydaktycznych zabezpiecza sale ogólnouczelniane w zakresie:
- nagłośnienia
- funkcjonowania projektorów
- podłączeń komputerów i innych źródeł wizji i fonii
- tablic multimedialnych
- ekranów
Ośrodek Eksploatacji i Zarządzania OLMAN
- problemy związane z działaniem poczty uniwersyteckiej w domenie: uwm.edu.pl
- problemy z zakładaniem kont eduroam http://eduroam.uwm.edu.pl/
- konflikty adresów IP
- problemy z aktualizacją programu antywirusowego
- problemy związane z serwerami www
- konsultacje w sprawie zakupu urządzeń sieciowych(swithe, routery)